Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja nei altså, i familie besøk i dag hadde vi tenkt å fortelle nyheten, da jeg selv føler at magen er såpass at det er vanskelig å skule... da det plutslig kom noen tanter jeg ikke har sett eller snakket med på leeenge tok det jaggu ikke lang tid før spm kom om det var familie økning på gang... ble så paff at hva skal man svare?? var jo ikke meninga at DE skulle finne det før noen andre, også kommer andre tanta og hilser på, og når hun går igjen sier hun til meg, lykke til med det du skal i framtiden, og jeg svarte hææ? -Jeg ser det, (magen) .. ehm, ble så paff da også. har ikke sagt noe til jenta vår, at hun skal bli storesøster, for er jo bare 9 uker og 2 dager på vei... men magen er oppblåst, men den er liksom stor helt nede... uff, har ikke sagt noe på jobb så får vel bare hive meg i det :-(
11+5 her og fått litt mage
Pleier å få tydelig mage i uke 11-12 når jeg ligger på rygg
Jeg er som jeg pleier om morgenen, men om kvelden er magen veldig oppblåst. Blir større og større utover dagen
Som jeg skulle skrevet det selv fra 0mnd til 5mnd på en dagJeg er som jeg pleier om morgenen, men om kvelden er magen veldig oppblåst. Blir større og større utover dagen