Mage

Ikke babymage, men føler meg skikkelig oppblåst. Er redd noen kommer til å spørre om jeg er gravid allerede, og jeg er ikke seks uker engang :-)

Jeg føler ikke at jeg har fått mage, men jeg ser at magen forandrer seg:)
"Buksekanten" jevner seg mer og mer ut, fordi livmoren vokser.
Er 5+5 bare, så tar nok noen uker til før den buler utover :)

Jeg spiser så mye mat for å holde formen i sjakk, at her har ivertfall magen blitt større:wtf::knegg:

ja nei altså, i familie besøk i dag hadde vi tenkt å fortelle nyheten, da jeg selv føler at magen er såpass at det er vanskelig å skule... da det plutslig kom noen tanter jeg ikke har sett eller snakket med på leeenge tok det jaggu ikke lang tid før spm kom om det var familie økning på gang... ble så paff at hva skal man svare?? var jo ikke meninga at DE skulle finne det før noen andre, også kommer andre tanta og hilser på, og når hun går igjen sier hun til meg, lykke til med det du skal i framtiden, og jeg svarte hææ? -Jeg ser det, (magen) .. ehm, ble så paff da også. har ikke sagt noe til jenta vår, at hun skal bli storesøster, for er jo bare 9 uker og 2 dager på vei... men magen er oppblåst, men den er liksom stor helt nede... uff, har ikke sagt noe på jobb så får vel bare hive meg i det :-(

ja nei altså, i familie besøk i dag hadde vi tenkt å fortelle nyheten, da jeg selv føler at magen er såpass at det er vanskelig å skule... da det plutslig kom noen tanter jeg ikke har sett eller snakket med på leeenge tok det jaggu ikke lang tid før spm kom om det var familie økning på gang... ble så paff at hva skal man svare?? var jo ikke meninga at DE skulle finne det før noen andre, også kommer andre tanta og hilser på, og når hun går igjen sier hun til meg, lykke til med det du skal i framtiden, og jeg svarte hææ? -Jeg ser det, (magen) .. ehm, ble så paff da også. har ikke sagt noe til jenta vår, at hun skal bli storesøster, for er jo bare 9 uker og 2 dager på vei... men magen er oppblåst, men den er liksom stor helt nede... uff, har ikke sagt noe på jobb så får vel bare hive meg i det :-(

Avslørt på en måte da hehe uff det er ikke lett når noen spør. Man tenker sier man nei så føler man at man ljuger og ja kan man ikke si enda fordi man vil vente med det. Dilemma!

syns jeg har stor mage... men mener å huske at jeg får mage tidlig også blir den ikke så stor på slutten... satser på det... har endel ekstra så folk tror nok jeg bare spiser alt for mye ;)

Oppblåst så det holder. Ser megagravid ut etter måtlidee, og det tror jeg er magen sin feil, ikke babyen

Oppblåst og fått skikkelig "bølgete " mage. Og går ikke an å skjule , vondt når holder den inne.

Akkurat nå føler jeg meg bare litt smålubben og rar. Er 10+1 og har fått en merkelig liten mage som det er umulig å trekke inn. Syns det er flaut å gå med bikini og stramme topper. Sliter med å få lukket shortsene fra i fjor. Vet det er barnslig, men jeg kjenner liksom ikke igjen kroppen :p hadde vært bedre hvis jeg visste at det var babymage og ikke luft liksom.. :) nå tenker vel bare alle at jeg er litt kjukk! Men det er vel bare å venne seg til det, det er vel sånn sommeren i år kommer til å bli!

Jeg er som jeg pleier om morgenen, men om kvelden er magen veldig oppblåst. Blir større og større utover dagen :P

11+0 i dag :) ser stor forskjell fra 7+1 til nå :p

Vedlegg

• 1465072538795.jpg
    1465072538795.jpg
    34,4 KB · Visninger: 71
Back
Topp