Mage

Nei, magen jeg har nå har ingenting med babyen å gjøre, annet enn indirekte :p

Kan det være du er oppblåst?

Jeg har tenkt det samme, men er nok bare litt oppblåst :) tar nok noen måneder før det starter å vise på ekte!

Har dere fått mage?. Kan se en liten mage som er hard men noen ganger er den ikke hard men vanlig. Rart??

Jeg og har "mage" eller så er jeg oppblåst eller noe. Har alltid hatt helt flat mage med tydelig 4-pack og nå har lett greit å trekke inn magen etter at jeg har spist tidligere, men nå er den konstat rund :P Jeg er 7+6 nå, så det er vel for tidlig tenker jeg?!

Føler jeg har fått en bitteliten babypump nederst på magen nå :) er 9 veker på vei i morgen.. kan det være aktuelt eller ønsketenkning?:p

Oppblåst... :(

Noen ganger blir jeg redd for at folk avslører eller spør om jeg har blitt gravid. :-/ har ikke lyst å dele med folk enda hehe. Den er flatt når jeg våkner

Jeg har ikke noe babymage enda hvertfall :P

Her er det nok foreløpig bare mine gamle fettvalker som synes mer eller mindre, avhengig av om det er morgen eller kveld :laughing002 Ganske så oppblåst på kveldene nå... Må være pga all vannmelonen! :smiley-ashamed008:smiley-ashamed005

Når magen kommer "stiger" den på en måte opp fra bekkenet. Den ligger gjemt under der til rundt uke 12, syns jeg å huske? før den tid er det hormoner og diverse som gjør oss oppblåst. Jeg har selv fått spørsmål om jeg er gravid, og det til tross for at jeg alltid har litt mage. Men nå har jeg mer.

Back
Topp