MAGE

Lillesooolstråle

Forelsket i forumet
Hei jenter

Jeg tørr ikke å melde meg inn her offesielt riktig enda.

Men jeg lurer på en ting. Har dere fått mage ? Magen min pleier normalt å være ganske flat. Jeg er 12+3 i dag og har fått skikkelig mage allerede, den er knallhard og ser ut som jeg er minst 4 månder på vei. Er det normalt ??

Hei jenter

Men jeg lurer på en ting. Har dere fått mage ? Magen min pleier normalt å være ganske flat. Jeg er 12+3 i dag og har fått skikkelig mage allerede, den er knallhard og ser ut som jeg er minst 4 månder på vei. Er det normalt ??
Det er normalt ja:) gratulerer:)

Helt normalt. 10+3 her og har veldig stor mage. Men det skyldes også en stor cyste og 1.5 liter veske i buken.
Men her er magen min slik den var for et par uker siden. Uendret nå.
ImageUploadedByBV Forum1446156290.475509.jpg

så fin mage !! Elsker gravidmager, og vil gjerne ha en stor en❤️
Synes bare min mage har blitt enorm allerede og ble litt redd for at det var noe galt. har mistet 3 skatter, så er bekymret for alt.
Takk for svar

så fin mage !! Elsker gravidmager, og vil gjerne ha en stor en❤️
Synes bare min mage har blitt enorm allerede og ble litt redd for at det var noe galt. har mistet 3 skatter, så er bekymret for alt.
Takk for svar
Takk❤️ Jeg har også mistet 3 skatter før denne. Her er jeg også bekymret for alt. Hatt 3 ul alt og på de 2 siste så vi bankende hjert❤️ men nå skal jeg ikke tilbake før oul og kjenner det bekymrer meg noe veldig. Har to skjønne gutter fra før av.

Forstår så godt hvordan du har det. Har også vært på UL. 4 stk. Skal egentlig ikke på UL igjen før ordinær , men har bestilt tine til privat UL neste uke

Fikk mage i uke 12 med første mi, ikke før i uke 20 med #2 og omg det var digg uten mage så lenge!!

Nå er det #3 og jeg fikk mage allerede i uke 4, nå ser jeg ut som jeg er halvveis ! :P 1 uke til uke 12 og UL. Spennende!! Mistenkte jo tvillinger med denne størrelsen, men det er nok bare kroppen som vet hva den skal gjøre nå ;)

Jeg føler meg ikke gravid før jeg har vært på 12 ukers UL, så jeg føler jeg bare prater om en annen og ikke meg ;)

Hei jenter

Gratulerer så mye :)

Gratulere med nr 3! Så merkelig at det er så forskjellig i alle graviditetene dine . Godt å høre jeg ikke er alene Fikk på meg mamma bukser i dag, det hjalp veldig. Følte meg ikke sååå stor når ikke buksene presser så på Lykke til på 12 ukers UL

Hæli :)
Har selv fått mage, men prøvd og skjule det :p men nå skal jeg begynne å vise den stolt frem:p
Det er jo såååå fint med gravidmage:-) er 12 uker på mandag :rolleyes:

Føler jeg har fått mage, ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei. Er nok mest pga at jeg er forstoppet og at det ikke er så lenge siden forrige graviditet, men gleder meg til den blir større! Samtidig håper jeg at den ikke blir større til slutt enn sist, det får holde:/

Jeg er 12 uker i morgen men ser ut som jeg er minst 5 mnd på vei :p har selv mistet 3 skatter og er livredd!! Dette blir mitt første barn. Jeg Fikk heldigvis tidlig ul og fikk se det lille hjertet banke så det roet nervene mine godt.. det jeg ikke liker så godt er at jeg no må vente til oul i uke 18.. :wtf:

Hei jenter

sikker på at d ikke er 2 der inne? jeg har akkurat samme problemet jeg er 13+6 i dag og har en mage som er på en størrelse ti å skulle vært 5 måneder på vei. så for meg så lurer jeg litt på hva jeg har i vente på ul når den tid kommer. blir bare større for vær uke uansett.

Jeg er 10+5 og har gått fra flat mage til litt mindre flat mage. Ser ikke litt gravid ut engang, har heller ikke lagt på meg mer en 1kg. :-( Men har hørt at svangerskap går litt i arv, og moren min fikk ikke mage eller la særlig på seg før i siste trimester. Så er ikke bekymret. :-)

Back
Topp