Mage

Jeg sa til legen at jeg hadde tatt fram gravidbuksene fordi jeg var så oppblåst i magen, men han kjente på magen min og sa at det ikke var luft, men større volum som gjorde at magen ble større.
 
Jeg sa til legen at jeg hadde tatt fram gravidbuksene fordi jeg var så oppblåst i magen, men han kjente på magen min og sa at det ikke var luft, men større volum som gjorde at magen ble større.

Hva vil det si?
 
Jeg har ikke lagt på meg et gram, så regner med at han mener at ting presses oppover i systemet. Kan ha noe å si at dette er tredje gangen jeg er gravid på veldig kort tid.

Aha, da fikk jeg kanskje svaret på hvorfor jeg har fått mage også ;) for har ikke luft i magen, det ville jeg merket. Men har litt mage :) men har også vært gravid flere ganger :)
 
Føler meg ganske oppblåst i dag :eek: Har tatt frem gravidbuksene, men de er litt store enda. Tightsen passer og er utrolig behagelig på. Må nok ut å få meg et par nye bukser til å ha på jobb, for de jeg har nå er skikkelig ubehagelige og kjolene mine fremhever bare magen min mer :p

Jeg sverger på at svigermor så ett par ekstra ganger på magen min i går, så lurer på om hun har en mistanke. Er bare 5+6 i dag, så gravidmage er det nok ikke :p Mener magen kom rundt uke 13 sist, men dette er jo mitt andre svangerskap, så regner med den kommer før denne gangen. Koselig det, men vanskelig å skjule. :p
 
Back
Topp