Mage?

borga001

Elsker forumet
Føler jeg har fått mage allerede. Dattera mi synes jeg begynner å bli tjukk. Hun sa idag at jeg har fått stor mage. Hehe, hun vet jo ikke at jeg er gravid enda. Jeg er 10 uker imorgen. Tidlig å få mage enda vel? Men det vises godt på meg nå, og jeg får ikke på meg dongribuksene mine lenger.

cd2d7d640499e4afc2fd5c1c1000339d

Definitivt begynt å få en liten kul! Tidligere har det vært mye luft, men nå får jeg ikke igjen flesteparten av olabuksene mine :-)

Enig så fin du er :-)

Jeg måtte legge bort buksene mine fra bare noen uker på vei. Har bare gått i skjørt og kjoler. Sist uke kjøpte jeg gravidbukse og gravid strømpebukser på h&m. Godt å ha litt plass til magen. Jeg er i uke 13-14 nå. Ikke bare luft lenger nei :-)

Så fin mage :) jeg er i uke 12, men førstegangs... Har vel litt betydning om det er første eller om man har noen fra før kanskje... Men føler magen begynner å komme nå... Buksene begynner å bli vonde og trange og har gått til innkjøp av noen tunika og gravidstrømpebukser allerede...

Alt strammer her 12+3. Venter Nr 3 nå. Eg nokk litt baby.. Litt sommerferie mage fett og litt luft. :p føler meg svær !

13 uker i morgen, og har fått mage ja! Livmoren ble målt til godt opp på magen, noen cm under navlen, så forstår egentlig at det viser litt nå... Er andregangs :) Liten kul nederst på magen.

Jeg hadde jo litt mage fra før, men kjenner at magen står litt ut og er litt fastere nederst, så har definitivt fått babymage under den andre magen. Er 13+2 i dag

Ja! Og kjenner livmoren min halvveis opp til navlen, så er nok litt babykul nå ja:Heartred er 11+ 4:) dette er nr 3 da;)

Syns det er litt vanskelig å vite hva som er livmoren (er førstegangs), men de siste par dagene har jeg kjent at magen har blitt hardere nederst. Tipper det er livmoren jeg kjenner :-)

Syns det er litt vanskelig å vite hva som er livmoren (er førstegangs), men de siste par dagene har jeg kjent at magen har blitt hardere nederst. Tipper det er livmoren jeg kjenner :)
Hvis du legger deg på ryggen, så kjenner du over skambeinet om du kjenner en kant når du trykker inn... Vanskelig å forklare. Min var plutselig så høyt oppe, så ble veldig overraska av det!

Fått en liten mage her også :) ser mer og mer ut som en gravid mage og ikke en oppblåst mage. Nå klarer jeg ikke holde magen inne lenger heller :p haha!

Jeg har kjempe stor mage å klarer ikke å skjule graviditeten lenger. Nr 3 her, og fikk tidlig mage med de 2 første også. Så var veldig forberedt på at magen kom tidlig denne gangen også. Ble tidlig oppblåst, men nå er de rett og slett en gravidmage :-)

Hvis du legger deg på ryggen, så kjenner du over skambeinet om du kjenner en kant når du trykker inn... Vanskelig å forklare. Min var plutselig så høyt oppe, så ble veldig overraska av det!
Takk for tips, jeg får undersøke nærmere når jeg legger meg da!:-)

Jeg har hoppet i mammabuksene :P Alltid hatt veldig liten mage tidligere, men ikke nå. Er 3 gangs og strakts 14 uker :)

Back
Topp