Mage?

Karma27

Forumet er livet
For dere som har barn fra før, når kom magen på nr 2?
Jeg selv er spent på om jeg kan reise på ferie uten å måtte fortelle alle at jeg er gravid :p
 
Magen kom allerede uke 9-10 m nr 2. Å jeg er veldig liten og tynn så det lot seg vanskelig skjule uten digre, tykke gensere :p veldig spent på når den kommer denne gangen. Kjenner allerede livmoren godt når jeg ligger på ryggen :p
 
Magen kjem fortere og fortere for kvar bebis her.. Med nr 4 sku eg gifta meg i veke 10! Då måtte da hastesying til - ein liten homp hadde etablert seg nederst på magen.. Og det var godt synlig gjennom kjolen.. Med nr 1 så måtte eg visa fram UL bilder o veke 18 for att nåken i da heile tatt sku tru meg! No med nr 5 ser eg att me kjem te å slita med å holda da hemmelig i sommar! He he
 
For dere som har barn fra før, når kom magen på nr 2?
Jeg selv er spent på om jeg kan reise på ferie uten å måtte fortelle alle at jeg er gravid :p

Hadde en godt synlig gravid mage i uke 15 med nr 2. Med nr 1 hadde jeg bare en liten kul i uke 25 :p
Så er spe t på hvor tidli den kommer nå med nr 3.
 
...
 

Vedlegg

  • ImageUploadedByBV Forum1434532638.717557.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1434532638.717557.jpg
    97,6 KB · Visninger: 70
Last edited:
Wææ, så gøy da :) selv fikk jeg ikke mage før i uke 23 sist! Er 5+4 nå, og venter bare :p
 
Wææ, så gøy da :) selv fikk jeg ikke mage før i uke 23 sist! Er 5+4 nå, og venter bare :p

Den er derimot ikke så stor på morningen, så er jo helst oppblåsthet. Men er jo flat ellers, så derfor kan hemmeligheten fort avsløres :p
 
Jeg er litt stressa, for jeg har ikke antydning til mage enda, og er nå gravid med nr 3. Fikk tidligst mage med nr 1 faktisk, og med nr 2 fikk jeg ikke igjen buksene mine i uke 9, mens nå, i uke 7, null antydning til mage... ikke at spiren er så stor at det gir mage enda, men har pleid å være mer "hoven" på denne tiden..
 
Fikk seint mage med både nr 1 og 2, godt over 20 uker begge gangene :) Så man trenger ikke få fort mage selv om man har vært gravid fra før :) Nr 3 og 4 og nå nr 5 derimot har kommet ganske kjapt ;)
 
Er 5+3 og magen er stoooor (sort of)... skal ta bilde.
 
d0676294d8c40e5719c54c627aa5b3ce
 
Oi, hvor langt er du Parmadilien?
5+3 ifølfe terminkalkulator her på BV. Men blir jo usikker da.. :p Føler meg stooooooor.... Klarer jo ikke gjemme denne her..
 
Ca 5+6 idag. Og jeg ligger på rygg i senga! Dette her kan bli ille!
 

Vedlegg

  • 1434571551894.jpg
    1434571551894.jpg
    30,2 KB · Visninger: 75
Back
Topp