Mage?

Hei:-)
Er det noen som begynner å kjenne noe til den etterlengtede magen? Er ca 5-6 uker tror jeg-og 3 gangs. Spent på når magen dukker opp denne gangen.. :p:happy:

Jeg er 6+5 og har mage:) Ikke sånn fin gravidmage nei! Mersom oppblåstmage. Føler meg bare kvaspete og feit :D Magen skal bli stor for 2. gang :)

Er 6+6 å jammen strammer ikke jobb buksa :/ er 3 gangs jeg også å nå ser jeg virkelig gravid ut :o men er bare oppblåst da :)

Tror jeg skal ta et bilde av min jeg... Helt sykt hvor stor den er, fikk mage før positiv test :P Såklart bare oppblåst, men ble sånn med snuppa også, og ser ut som jeg er i 5. mnd :O

Ah, er så herlig når det begynner å vises:)! Kjenner bare at magen er mer øm og at noe er i ferd med å skje. Men vanskeligere å holde det hemmelig da:shy:

Oppblåst siden jeg var ca 3+2.. Ei uke etter innsett.men det buler helt nede med trusekanten også. Føler meg litt ballong ;)

Min kan være veldig sto på kvelden, spørs hvor masse mat jeg har spist og hvor masse luft jeg har :D Ellers har den faktisk begynt og bli litt hard nederst og øm. Så satser jo på noe er i anmarsj ;)

3 gangs å kjempemage. Nesten flaut :p er jo bare oppblåst. Var slik sist også. Går med store gensere offentlig, ingen skal jo vite noe ennå :D

Haha, takk, men synes den godt kunne ventet litt med å strutte så fælt.. Bare noen få jeans som passer!

Er vanlig å få mage i starten pga oppblåsthet, men så går det tilbake igjen. Var sånn før SA sist, jeg måtte ta en test for magen min var så stor! Men gikk tilbake etterhvert.

Er vanlig å få mage i starten pga oppblåsthet, men så går det tilbake igjen. Var sånn før SA sist, jeg måtte ta en test for magen min var så stor! Men gikk tilbake etterhvert.

Vet :P Men med eldstesnuppa gikk den aldri tilbake, bare formet seg litt annerledes etterhvert som jeg kom lengre ut i graviditeten.. Og ser ikke ut som den gir seg nå heller... Blåste seg opp før jeg fikk positiv test..!

Fikk mage tidlig sist og, og nå ser jeg skikkelig gravid ut! Er 3.gangs og det er under to år siden jeg fødte sist, er kanskje det og. Er 7+2 og ser ut som jeg er tre-fire måneder. Tror gravidtøyet må ut straks!

Fikk mage tidlig sist og, og nå ser jeg skikkelig gravid ut! Er 3.gangs og det er under to år siden jeg fødte sist, er kanskje det og. Er 7+2 og ser ut som jeg er tre-fire måneder. Tror gravidtøyet må ut straks!

Godt å høre at det er fler av oss ;D

Back
Topp