Mage

Shakira

Forelsket i forumet
Er det noen som har begynt og få kul på magen? Jeg er oppblåst hele tiden jeg,så nå sliter jeg virkelig med å få igjen buksene.
Om morgenen er jeg sefølgelig ikke oppblåst,da er magen egentli liten. Bare en pitteliten kul . Men utover dagen eser den seg opp:P

Jeg var i går å prøvde noen mamma bukser. Men ble ikke fornøyd. Her jeg bor er det bare mamma bukser og få tak i. Ikke noe annet.:(

Så jeg har nå kjøpt tre dongri bukser på cubus. Kjempe fornøyd. Den ene er bare helt fantastisk,kjennes ut som om jeg har på joggebukse på. Den er så mjuk å go å ha på. Å de andre er også behagelig:)

Merkene er:
Tomboy Tracy
Low Waist Lexie

:)

Har vært så oppblåst lene nå at jeg ser ut som at jeg er minst 6 mnd på vei :P Men merker nå at selve babymagen også har kommet. Men ikke så mye ennå. Skal se etter litt mammaklær på mandag tenkte jeg.

Jeg har allerede investert i 2 mammabukser, jeg synes det var så ubehagelig å ha på vanlige bukser. Jeg sitter tross alt i en bil 10t daglig:-) elsker de 2 buksene jeg kjøpte på HM, ingenting som strammer på magen :-)

Ja jeg skal etterhvert bestille meg mammaklær på HM :)

Så er jeg så glad for at det er inn med lange gensere og skjorter. Slik at jeg kan skjule det:) HAr lyst å prøve å skjule det så lenge det går. Er bare mine nærmeste som vet det. Å ja jobben sefølgelig. Vi er tre som jobber der til sammen ;)

Her er det babykul :)

Er 15 uker på vei. Merker at oppblåstheten er mer borte og at det er babykul som er kommet. Sikkelig artig å se egentlig.. og veldig rart samtidig :D Bruker mammabukse eller tights for det meste. Jeg bestilte en deilig gravid-tights på ebay faktisk.

Om morgenen så ser det ut som jeg ikke har noe mage/kul, men utover dagen så stikker den ut og den ser rundere ut da. Merkelig syns jeg.. men den skikkelige gravidmagen kommer vel snart håper jeg. Passer fortsatt dongeribuksene mine så mammabukser blir ikke kjøpt inn helt enda. :-) er 12+3 i dag :-)

Ser kanskje ut som jeg har blitt litt lubben, men magemusklene gjør foreløpig en god jobb med å holde den igjen ;-)

Har ikke fått mage enda, men i dag tidlig så var det en liten kul på venstre side av magen. Den forsvant når jeg tisset så det var sikkert blæra som pressa opp livmora? Første graviditeten min så er ikke helt sikker :p

Haha, jeg ser knapt gravid ut på morgenen (les : før frokost). Fra lunsj og utover har jeg nå gravidmage på str slik jeg var rundt 20-22. Er bare 14, så her er det dårlig med magemuskler som holder igjen...:p

Her har gratismagasinet vært en stund, og det var litt overraskende her en dag da ei dame reiste seg for meg på bussen og ga meg setet sitt;) haha

Jeg har fått en bitteliten kul, men enn så lenge så er jeg nok mest oppblåst.
Men sliter med å få lukket igjen jakka :p

Er 15 uker på vei. Merker at oppblåstheten er mer borte og at det er babykul som er kommet. Sikkelig artig å se egentlig.. og veldig rart samtidig :D Bruker mammabukse eller tights for det meste. Jeg bestilte en deilig gravid-tights på ebay faktisk.

Link??:)

Back
Topp