Mage!!

Det er vel livmoren som vokser :) babyene er jo knøttsmå enda :) Håper magen kommer seint hos meg slik at jeg klarer å holde det sjult til etter jul.. orker ikke alt maset altså :O :D

Det er vel livmoren som vokser :) babyene er jo knøttsmå enda :) Håper magen kommer seint hos meg slik at jeg klarer å holde det sjult til etter jul.. orker ikke alt maset altså :O :D
For min del blir det vanskelig å holde det sjult til etter jul... Er en strek til vanlig, og nå har jeg kun "lagt på meg" på magen! Er 8+1 nå.

Jeg følte jeg hadde begynt å få mage, men var nok bare veldig oppblåst fordi nå er den tilbake til normalen :-) er 8+1 :-)

Lille spire 06.06.14 <3

På min fars side så er det to tvillingpar, så det er nok derfor :) På mannens side er det ingen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vet du enda om det er eneggede eller toeggede? Ikke at jeg har peiling, men om det er toeggede, ville jeg trodd det var din kropp som bestemte at det var to. Om det er eneggede har kanskje begge siders gener noe å si. Vet du noe om dette? Vi har også tvillinger i familien. Det nærmeste er hos søskenbarn. Veldig spent på UL. Ikke før uke 11+6 da....

For min del blir det vanskelig å holde det sjult til etter jul... Er en strek til vanlig, og nå har jeg kun "lagt på meg" på magen! Er 8+1 nå.

Jeg er bare 5 uker på vei, så kanskje jeg klarer det :)

Herregud, magen min er stor fra før -men nå tyter den ut! Står som ei kule og jeg er bare uke 5:/

Sent from my iPhone using BV Forum

Har litt mage fra før, men nå er jeg virkelig oppblåst. :p Gleder meg til det blir mer gravid-mage og mindre bollemage :p

Jeg har også fått mage allerede. Kanskje ikke så rart når man vanligvis er meget tynn og har gått gravid en gang før :) Håper jeg klarer å holde magen skjult en stund til da.

Jeg har også fått mage som nesten er vanskelig å ikke se hvis man kjenner meg. Har fortalt til et vennepar og der kommenterte HAN at magen var blitt stor ;) Og jeg er 7 uker på vei. I dag kommer svigermor og jeg er redd jeg ikke klarer å skjule det. Har lyst til å vente litt til..

Back
Topp