Mage!!

kulielsker90

Betatt av forumet
Mannen oppdaga i kveld atjeg har fått mage. Tror det gikk litt opp for han hva som skjer inni der. :-) 7+5 og bruker mammatights fra HM. Tvillinger? Hvem vet...
Er redd jeg ikke greier å holde det sjult så mye lengre, når jeg allerede har mage. Er i utgangspunktet en strek, så... wææ:eek:

yay for maaage :)
Jeg måtte dra å kjøpe mammabukse i går jeg o.O

jeg skal jo skjule dette på jobb. å da kan jeg ikke begynne å bytte kles stil. så måtte kjøpe meg en dongeribukse med stretch i livet..

Er i min 8 veke og eg har mage no

Termin 8 Juni 2014

Mannen oppdaga i kveld atjeg har fått mage. Tror det gikk litt opp for han hva som skjer inni der. :-) 7+5 og bruker mammatights fra HM. Tvillinger? Hvem vet...
Er redd jeg ikke greier å holde det sjult så mye lengre, når jeg allerede har mage. Er i utgangspunktet en strek, så... wææ:eek:

Wiii mage :D jeg har to og har fått mage :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Wiii mage :D jeg har to og har fått mage :D

Åj, så spennede!! Min samboer er litt nervøs for at det er to her.. Når fant du det ut? Jeg skal på tidlig ul i morgen, 7+3, de ser det da eller? :)

Åj, så spennede!! Min samboer er litt nervøs for at det er to her.. Når fant du det ut? Jeg skal på tidlig ul i morgen, 7+3, de ser det da eller? :)

Ja, de vil se det i morgen om det er to :D gyn så det hos meg når jeg var 6+5 :) Hååper flere skal ha tvillinger her inne etterhvert :D

Ja, de vil se det i morgen om det er to :D gyn så det hos meg når jeg var 6+5 :) Hååper flere skal ha tvillinger her inne etterhvert :D

Er det tvillinger i familien din, eller er du tvilling selv? Jeg selv har en tvillingbror :)

Spennende om det er flere som får 2! Jeg er kjempespent på det selv. Får ikke tidlig UL fordi det er så fullt her vi bor, men mamma har ei venninne som er jordmor og fikk tidlig ul av henne da jeg ble gravid tidligere i år.
Når man heller vil bruke mammatights enn joggebukse liksom, da er det noe på gang!

Vet magenn vokser fortere om man har vært gravid før men gjelder det for de som har vært gravid og mistet før også?
Har vært gravid og mistet to ganger tiligere. I uke 7 og i uke 10. Vil magen da kommer fortere neste gang? :P

Vet magenn vokser fortere om man har vært gravid før men gjelder det for de som har vært gravid og mistet før også?
Har vært gravid og mistet to ganger tiligere. I uke 7 og i uke 10. Vil magen da kommer fortere neste gang? :P
Jeg har vært gravid før, mistet da i uke 12. Kanskje det er derfor jeg har fått litt mage allerede?? Hmmm

er det bare jeg som er litt sjalu på alle som har fått mage så tidlig? :P

Jeg har litt sånn "usikker på om det er bare luft eller om det er noe mer" mage. Føler meg egentlig bare tjukk. Men jeg kjenner at den myke kulen jeg har nederst på magen til vanlig ikke er så myk lenger, så er nok litt mage der ja. *fniz*

er det bare jeg som er litt sjalu på alle som har fått mage så tidlig? :P
Syns jeg ble bollete på magen alt for fort denne gangen. Veldig vanskelig å skjule og jeg må tenke på hva jeg kler på meg om morgenen for magen eser mer ut utover dagen. :/ jeg er mer misunnelig på de som ikke har. Skal bli så mye større til slutt uansett, så ingen hast med å bli fort stor her :p

Jeg har litt sånn "usikker på om det er bare luft eller om det er noe mer" mage. Føler meg egentlig bare tjukk. Men jeg kjenner at den myke kulen jeg har nederst på magen til vanlig ikke er så myk lenger, så er nok litt mage der ja. *fniz*
Akkurat sånn jeg også føler det, haha:p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er 9+0 i morra og ikke sjans til å holde inn magen eller skjule den nå. Lurer på hvem som spør først. Hahaha....

Back
Topp