Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ingen mage er realistisk så tidlig, men er oppblåst så jeg ser gravid ut, må bruke store klær Siden jeg er så tynn fra før så har det vekt misstanke hos noen at jeg plutselig har sånn mage, så da må jeg ta frem årene å ro
Jeg og merker at det er ubehagelig med stramme bukser, og stramt undertøy! Andre ser det sikkert ikke, men jeg har sånn kropp som ikke legger på seg på magen, kun hofter, lår, rumpe og pupper, så nå syns jeg bare jeg ser lubben ut
Livmora ligger godt gjemt nedi bekkenet fortsatt, men ballongmage har jeg helt klart, og det er ubehagelig å gå med vanlige bukser, så jeg har begynt med mammabukse på kontoret i hvert fall
Bare veldig oppblåst, og med mye fra før er det vel ingen som ser forskjellen (ser altid gravid ut....)
Men buksene er ubehaglige, så hjemme gjelder det joggebukser og på (sang)jobben har jeg brukt gravidbukser!
Som selvfølgelig detter ned hele tide, men da kunne magen iallfall puste
Magen min er veldig realistisk altså. Men om det kommer av baby er vel tvilsomt. Er tynn fra før jeg og, og merker det godt over magen. Da jeg var gravid med tvillinger fikk jeg ikke igjen buksa på dette tidspunktet.
Jeg har sluttet å gå med mine vanlige tettsittende dongeribukser. Det blir bare ubehagelig. Oppblåst til de grader. Men sambo vil ikke innrømme at jeg har litt mage, men jeg vil jo ha det Må snart invistere i noen gode mammabukser.
Her strutter magen noe veldig !!! Vet det bare er oppblåsthet, men ser ut som jeg er 6 mnd på vei så sliter veldig med å skjule det. Har vært sånn i alle mine svangerskaP, og er egentlig litt kjedelig ...
Har hadd veldig oppblåst mage,men den er heldigvis ikke så oppblåst lenger. Merker at buksene er litt trangere,Føler meg ganske dvask! Men så har jeg jo spist som en hest i mellom kvalmen. Har ikke vært serlig sunt det jeg har dytta i meg heller. Så regner med det er av all den usunne maten jeg har fått mage av
bittelitt mage kanskje. Men mest om kvelden. er 8uker i dag men merker bare at den er oppblåst. Buksene passer heldigvis enda men må snart bestille mammauniform til jobbe.
Jeg fikk ikke noe mage sist føre 15 uker, at den var litt rundere nederst, men i uke 19 hadde jeg skikkelig babymage. Men jeg har press og en blir hard nederst i magen.
Jeg har endelig lagt på meg de 2 kg jeg gikk ned de 3 første ukene i svangerskapet Jeg er nok litt "puffy", men får veldig greit på meg mine gamle bukser. Men gjør jeg det? Neppe! Det er jo ubehagelig med ettersittende ting nå