Mage?

Sulemu

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Har dere begynt å se forskjell på magen?

Her spratt den plutselig ut i går. Over natta føltes det som! :P Er 9+6 i dag, og jeg tror nok det mest er luft som lager mage på meg enn så lenge. :)
Arti å se at det er litt kul. Men kjipt å være fri for bukser som ikke strammer!!

*Bruker BV app'en*

Jeg har flesk på magen så den lille kulen som kommer i begynnelsen synes ikke... Ser bare ut som jeg er enda feitere :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Jeg har flesk på magen så den lille kulen som kommer i begynnelsen synes ikke... Ser bare ut som jeg er enda feitere :p

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Sign;p

Jeg har hatt ekstremt mye luft i magen, men nå har det heldigvis gått over :) Nå er magen flat igjen, så venter bare på den "ekte" babymagen :) er 10+4 i dag:)

haha.. må vel bare henge meg på mrs lutz her :D kunne ikke sakt det bedre selv ;)

Har ikke antydning til mage enda. Bare litt oppblåst om kvelden. Skylder å god mat:)

Henger meg på mrs.lutz he he ;)

Her er det ekstra kilo igjen fra en tøff vinter.. og kombinert med luft blir magen stor og rund... hehe... ser tjukk og uformelig ut med magen sånn... blir fint med babymage etterkvart!

i dag ble jeg faktisk spurt om jeg hadde baby i magen :S såeh... ja. den har kommet. hadde bløt men flat mage før jeg ble gravid nå

Sent from my GT-N8000 using BV Forum mobile app

Er og ekstra oppblåst på kveldane. Då ser eg ut som om eg er fleire mnd på vei;) Men føler at magen sånn ellers har begynt å endra litt form og allerede. Har litt ekstra fett på magen frå før, men er likssom blitt meir ein kul nederst:)

Jeg har til vanlig flat mage, men nå har jeg fått en liten kul nederst :-) .Merker at buksene strammer mer og går mer eller mindre alltid med knappen oppe :-p

Back
Topp