Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det er vanskelig å si om det er noe synlig forskjell, for jeg har så mye polstring fra før av,
men jeg merker det på vinterjakka mi, som nå er veldig trang. Må finne på noe lurt snart!
Og jeg kjenner veldig godt at livmora har vokst, magen under navlen er blitt hardere
Det er fort gjort å bli usikker. Jeg har symptomer som kvalme, men symptomene kan jo fortsatt være der selvom den lille har slutta å vokse huff, må få bort de negative tankene og håpe på det beste imorgenJeg har ingen mage, det vil si når jeg slapper helt av så står den jo litt ut, men når jeg trekker inn magen, så er den jo helt flat. Tenker det samme, lurer på om det er noe som vokser der inne der i det hele tatt.... Blir usikker... Er 13+4, og var på ultralyd i uke 9, og skal ikke igjen før i uke 19. Er i fin form, det har jeg vært hele tiden, men symptomene føler jeg har avtatt noe.. Men ser at det er like normalt det og... Men usikker ja...
Vi er flere rundt den tankegangen der.. Spesielt etter at jordmoren ikke kunne hjertelyden på fredagDet er fort gjort å bli usikker. Jeg har symptomer som kvalme, men symptomene kan jo fortsatt være der selvom den lille har slutta å vokse huff, må få bort de negative tankene og håpe på det beste imorgen
Krysser fingrene for deg og håper alt står bra til! Det gjør det helt sikkert, vi uroer oss nok unødvendig
Sitter og tenker og vurderer om jeg skal bestille meg en privat ul, eller om jeg bare skal vente til uke 19... Vanskelig..
Vi er flere rundt den tankegangen der.. Spesielt etter at jordmoren ikke kunne hjertelyden på fredag
Forhåpentligvis kan legen finne den 30.april, men skal jeg klare og vente helt til 15. mai med å se om alt er bra der inne?
Hehe.. Bekymrede mødre altså