Mage

Sist hadde jeg flate mage til uke 22 :p

Synes det er vanskelig å si om det er noe synlig forskjell, for jeg har så mye polstring fra før av,
men jeg merker det på vinterjakka mi, som nå er veldig trang. Må finne på noe lurt snart!
Og jeg kjenner veldig godt at livmora har vokst, magen under navlen er blitt hardere ;)

Jeg er straks i uke 14, og har så vidt en liten kul nederst på magen, men tydeligvis bare jeg som ser det :P liker ikke den tiden, for da ser jeg mer tjukk ut, enn gravid :P hahah.. ellers på mine to andre svarngerskap så har andre sett det mer når jeg er ca 5 mnd på vei :D

Kjenner jo på klærn at jeg har vokst, men ingen babymage å snakke om enda. Ser bare ut som jeg har lagt på meg en del over magen :p
Gleder meg til gravidmagen kommer !

Har fått litt mage ja, er 3 mann dette.. men i mitt 2 svangerskap, la naboen merke til at jeg var gravid i uke 30, så var ikke så stor hehe :p

Vanskelig og si egentlig siden jeg har god postring på magen, men merker at jeg synes klærne strammer litt ekstra på magen som er ubehagelig.. Har ikke gått opp i vekt heller.. eller jeg gikk opp ca 1 kg, men gikk ned igjen til start :P

Jeg har heller ikke noe særlig mage. Føler meg bare litt mer oppblåst egentlig ;) Den kommer vel fort nok tenker jeg!

Jeg har bare ekstra polstring så langt.. Konstant oppblåst føles det som.
Gleder meg til gravidmagen kommer jeg også! Og håper jeg ikke må vente så veldig lenge, for føler det på samme måte som flere over her - at jeg bare har lagt på meg.. :p

Nei har ikke får helt mage enda, bare en liten kul på nederst av magen. Trodde man fikk mage tidligere med nr 2 osv. Magen synes for andre, men når jeg trekker inn magen da ser jeg kulen som ikke går inn;) mn kjenner på buksene at de har begynt å bli trange:) Ellers ser det bare ut som jeg har lagt på meg som dere andre sier opp her:)

Har fått litt mage ja, er 3 mann dette.. men i mitt 2 svangerskap, la naboen merke til at jeg var gravid i uke 30, så var ikke så stor hehe :p

Haha, sånn var det med meg også, naboen spurte om jeg skulle ha baby og når det var - om to mnd sa jeg da og hun fikk sjokk!! Skal sies at hun så meg skjelden uten yttertøy da.. Men hadde ikke stor mage og la ikke mye på meg :)

Jeg har langt ifra flat mage! Det er mange uker siden sist jeg hadde det ;) På morgningen klarer jeg noen dager å holde den inn til å bli litt flatere, men resten av dagen er det skikkelig gravidmage! Så nå orker jeg ikke gå å holde den inne lenger ;)

Lyder som det er helt normalt :) blir litt usikker på om den lille vokser der inne. Skal på ul på mandag, er veldig spent. Er selv i 12. Uke med barn nr. 2

Jeg begynner å få mage ja, de fleste buksene er trange å jeg har tilogmed kjøpt meg to bukser i en størrelse større en vanlig slik at jeg har litt flere bukser som passer. Men jeg ser mer feit ut en gravid enda føler jeg. Jeg merker det med en gang på ansiktet om jeg legger på meg noen få kilo i trivselsvom, men slik er det ikke nå, nå er det kun rundt magen. Er nok litt oppblåst også da.

Her er det ikke kommet noe mage, har mye på magen fra før. Så regner met at magen ikke kommer med det første:)
Men føler meg oppblåst :)

flat mage har jeg langt ifra hehe men det er ikke babymage enda nei selv om livmoren har kommet nesten opp til navlen nå sa jordmor.
men jeg fikk mage seint sist også, mellom uke 20 og 22 begynte det å komme litt mage sist, håper det kommer litt før denne gangen. kjenner buksene strammer litt men er ikke noe som vises enda. og jeg har gått ned i vekt så er ikke fordi jeg har lagt på meg hehe

Jeg har ikke lagt på meg en millimeter rundt magen :p Men har gått opp noen kilo da, men de ligger vist et annet sted ;)

Jeg har ingen mage, det vil si når jeg slapper helt av så står den jo litt ut, men når jeg trekker inn magen, så er den jo helt flat. Tenker det samme, lurer på om det er noe som vokser der inne der i det hele tatt.... Blir usikker... Er 13+4, og var på ultralyd i uke 9, og skal ikke igjen før i uke 19. Er i fin form, det har jeg vært hele tiden, men symptomene føler jeg har avtatt noe.. Men ser at det er like normalt det og... Men usikker ja... :(

Back
Topp