Mage

enois

Forumet er livet
Noen flere som har fått mage? Jeg er 10+4 nå og har fått så mye mage at jeg syns det er litt flaut.. det er jo ikke meningen at noen skal vite det enda, men den er ikke mulig å skjule...

Jeg har fått tydelig annerledes kropp enn det jeg hadde før ;) Men den beste måten å gjemme ting er jo å legge dem på mest synlig plass, derfor går jeg bare med helt vanlige klær. Tror ikke noen reagerer, jeg kunne like godt ha lagt på meg litt...

jeg føler jeg har det, men tror ikke noen andre ser den:p er nok bare oppblåst:p

Jeg bruker også vanlige klær og tenkte at ingen kom til å se det. Det skal jo godt gjøres at noen ser på magen.. Men i dag på jobb var det ei som oppdaget den. Jeg ble sånn passe rød i toppen da ja..

Har bare blitt mer oppblåst så har større mage pga det :)

jeg føler meg å litt oppblåst... men dårlig med babymage... men nå har jeg noen kilo da..selv om jeg har gått ned 4... så kan jo være derfor..

Jeg har fått en skikkelig oppblåst mage!:S Om jeg glemmer å holde den inn så kunne jeg sikkert latet som jeg var halvveis:P:P:P Men lurer littegranne på om det begynner å hardne, og gå sånn derre 1 % utover rett under oppblåstmagen:):)

jepp, her venter jeg nr 2, å maven trakk seg ikke ordentlig sammen igjen etter haste ks, så her ser man at jeg har baby kul, pluss oppblåst het. å jeg har mye å gå på fra før av asså. ser ut som jeg ert 5 mnd på vei, fikk mave i uke 15 med vesla.

her føler jeg det, men er ikke kul...bare en fleskemage her hehe...men lagt på meg på magen det har jeg, men føler det er ikke så lenge til en kan se det, prøver å skjule at jeg har lagt på meg på magen...siden jeg ikke vil at folk skal vite det enda offentlig....men... så er det jo to der inne...vet ikke hva som er vanlig, når får man mage egentlig hehe

Mage har jeg alltid hatt. :P Etter nr 1 så ble magen automatisk litt større enn vanlig, pga den løse huden. :( Så det begynner å vises godt allerede. Dette skal jo liksom være hemmelig for offentligheten en liten stund til da. Men det er "litt" vanskelig med en sånn mage. :p

Er 11+4 og har definitivt fått mage, ja :p Ble veldig fort oppblåst og stor, men det gikk litt ned igjen. Nå er det derimot mer "babymage", og jeg har tatt frem en mammabukse fra sist gang... (Ja, jeg trenger flere!!)
Jeg har villet holde det hemmelig frem til uke 12, og siden jeg hadde mage fra før jeg ble gravid også (ble aldri helt borte etter minsta på 2), så har nok ikke folk flest reagert. Men jeg fortalte om svangerskapet i bhg til snuppa her om dagen, for jeg følte hun ene stirret på magen min :rolleyes: Og hun hadde visst lurt! Så grei å bare si det.
Har omsider fått sagt det til faren min også (det gruet jeg meg veldig til), så nå slipper jeg magen løs og driter i om folk skjønner! Tenker å offentliggjøre det til uka uansett ;)

Føler magen er veldig synlig på kveldene,men er vel bare alt jeg har trykka i trynet i løp av dagen som gjør den oppblåst :oops: Er 12+5 i dag

Jeg har alltid hatt litt ekstra fett nederst på magen, men nå er det på en måte mer hardt der, så magen står mer ut... Samboeren sier han ser godt forskjell. Skal til ei venninne og få i meg noe gravidklær som hun ikke har bruk for lengre i dag :)

Back
Topp