mage :)

michelle85

Flørter med forumet
Hei damer :)
eg e førstegangs og når begynner en å få mage el någe begynne den å syns???
eg e bare 5+2 idag så forvente isje någe mage ennå mn e d någe eg ser fram t så e d å få mage :) eg syns d e sååå fint ;)

Første gangen æ va gravid fekk æ itj mage før æ va 22 uka på vei, så d kainn ta litt tid :) Va 20 uka på vei før d vistes me andre mainn, så speinnt på gangen her :)
Synes å¨gravidmage e vældi fint

Tuppeline skrev:
Første gangen æ va gravid fekk æ itj mage før æ va 22 uka på vei, så d kainn ta litt tid :) Va 20 uka på vei før d vistes me andre mainn, så speinnt på gangen her :)
Synes å¨gravidmage e vældi fint

ja kjempe fint md gravid mage :) eg forvente jo isje at magen ska koma så fort å d e jo greit mn samtidig så vil eg magen ska koma fort for har sååå lyst på mage og venta på dette i flere år nå .. endeli va d vår tur :)

Jag är också 1.gångsgravid, och vi tog vårt förste bilde i 6. veckan, å då såg man redan skillnad mot förr:-) Jag hade ioförsig ganska luftig mage i början också, så det kan ju ha spelat in...
Det är ju väldigt olika från person till person - men jag rekommenderar verkligen at ta bilder varje vecka, det är så kul å se förändringen!

Oi, det var tidlig hehe :) Jeg har også mage nå, men det er mest pga. jeg er oppblåst. I første svangerskap så hadde ikke magen kommet før etter ordinær utralyd. 

Det er som de sier de andre her at det individuelt for hver enkel. Jeg fikk mage rundt uke 10 sist gang tror jeg...har enda ikke fått noe mage nå, og er snart 8 uker på vei:) Den kommer uansett, så kan godt vente litt for min del:p

Jeg fikk ikke mage før ved uke 20 med nr 1. Blir spennende å se nå som det er to der inne :)

Hos meg synes det allerede..er jo ikke den "ordentlige" gravidmagen men pga luft samt noe løft på innsiden så står den ut og jeg klarer ikke holde den inne..kun på morgenen at den er neesten som før!

då ska eg virkeli begynne å ta bilde kver veka for å sjå om eg ser forskjell då :) e jo uansett kjekt å ha seinare :) blir spennende :) eg håpe magen kome fort ;) hihi

Back
Topp