Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har begynt å få mage allerede?
Jeg syns magen ser diger ut allerede og buksene begynner å bli trange i linningen! Dette er jo ekstremt tidlig! Og mye tidligere enn forige gang! Noen som har erfaring med at man får tidligere mage med nr 2?
Å jada, her er buksene stramme allerede, og magen ser ut som den er 5 mnd på vei...prøver liksom å holde dette skjult, ikke så lett!
Er jo bare luft, men hva hjelper det når folk snart begynner å stille sp.mål..! Og hvis jeg fortsetter å spise så masse som jeg gjør kommer jeg til å bli skikkelig feit!
Håper det forsvinner etter hvert da! Vil ikke ha mage helt enda, føler jeg kommer til å bli diger mot slutten da. Prøver jo også å holde det skjult en stund til så da er det ikke så enkelt når magen har kul allerede! ;) Takk for svar!
Liten mage må morgen, og en ganske stor en på kvelden.. Jeg er rimelig slank fra før, så det syntes litt for godt, hehe.. Men den lufta roer seg vel ned snart..
Men ja, magen kommer som regel kjapper med nr 2 en første gang :-)
Jeg har ingenting, eller litt oppblåst er jeg jo til tider, men sånn at jeg ser gravid ut. Er 3. gangs og har ikke fått mage før ca i uke 20 med noen av de to andre.
skikkelig oppblåst mage her å, sist begynte jeg så vist å få mage i uke 18, men var endel oppblåst.
håper dte går over snart, fordi det er ubehagelig med stramme bukser ;)