Mage

Har litt mage fra før.. Så har ikkje merka noe enda! Merker ikkje noe til graviditeten engang! Så begynner å tvile på om det er noe inni der..

Ja! Ser ut som om jeg er mye lenger på vei enn jeg er! La ut nytt magebilde i sta :)

Merker at magen begynner å komme sakte men sikkert :)
Ser det ved at den blir større på en annerledes måte enn når den er oppblåst :)
Skal ta nytt bilde ved 12 uker :)

Her er det litt mage fra før - så det er litt vanskelig å se forskjell, men merker det på klærene; godt at det finnes mange løse gensre og topper... :o) Gleder meg til magen virkelig begynner å vise!!

Absolutt runderer i nedrekant av midten, ja...har vært det en liten stund nå...

Ja. Her e det mage nu.
Jobbe på et kjøpesenter, og det e en stund siden nån av dem på senteret hadde sedd meg.. Dem lurte på om æ va veldig langt på vei, eller hadde to inni magen, for æ så ut som om æ va mer enn 15 uke på vei.. Og det kjenne æ også.. 

Ja. Her e det mage nu.
Jobbe på et kjøpesenter, og det e en stund siden nån av dem på senteret hadde sedd meg.. Dem lurte på om æ va veldig langt på vei, eller hadde to inni magen, for æ så ut som om æ va mer enn 15 uke på vei.. Og det kjenne æ også.. 

Selve livmoren har ikke kommet opp enda så den kulen som ikke kan skjules lenger er nok oppblåsthet og alt som har blitt dyttet opp av livmoren :-P
Men mammabuksene er nå et must og kulen er der virkelig!

Jeppsi pepsi, der va den ;) Tenkte kanskje det var Jula som hadde satt sine spor, men er nok en baby som begynner å vise :-D Ingen har saagt noe enda, og er 14+4.
Er bare foreldre og søsken som er informert til nå :-P ting tar tiiiid ;)

Ja har fått en god kul :)

La ut mage bilde fra uke 11 å her vises den virkelig å kanke holde magen inne el noe lengre...

ja her å begyner det å synes. så må nok si det til dem jeg jobber med ganske snart!

Her har det helt klart blitt en ganske klar gravid mage:)
en nabo kom å ringte på i stad og jeg lukket opp og så hentet mannen min..
Så spurte nabon mannen min om lille gullet vårt skulle bli storebror,for han så så godt jeg hadde fått mage men ikke lagt på meg liksom....Kan nok ikke sjule det stort lenger da nei...;)

Da har jeg vært å kjøpt min første gravidebukse :) nå har jeg ikke sjangs til å få på meg noen av de vanlige buksene mine :)

Jeg har mye større mage nå enn sist, så sliter med å skjule den ja! Blir vel leggings og kjole på meg resten av svangerskapet. Er koselig å se at det begynner bli en fin runding på magen da :)

Her er det mage ja :)

Jeg har mage fra før (forrige svangerskap) merker ikke noe forskjell....utenom at jeg spyr hver dag og er ganske trøtt så har jeg ingen symptomer :) Det føste svangerskapet var helt annerledes..da fikk jeg strekkmerker i uke 11 :)

Back
Topp