mage

gryjenta

Forelsket i forumet
det er så forskjell på mager syns jeg.. ser liksom bilder av mager fra uke 8 osv og den viser.. jeg er i uke 15 og den viser ingenting på meg ennå. er mange som ikke tror jeg er gravid en gang..
begynner jo lure om det er noe galt med meg.?[:(]
jeg er litt lubben fra før av så kanskje det har noe å si?..vet ikke jeg men jeg vil også ha mage sånn at andre kan se at jeg er gravid[:D]

får også høre av mange at jeg ikke ser gravid ut i det hele tatt og iallefall at jeg ikke er så langt på vei som jeg er..fikk til og med et spørsmål om jeg i det hele tatt spiste..[:@]snakk om å bli fornærma.. spiser masse jeg!![>:]

Det er stor forskjell fra person til person når vi får mage. Noen har anlegg for å få tidlig og noen ikke. Den kommer nok etterhvert skal du se. Skjønner du gleder deg[:)] 

jeg har nok ikke stor baby mage enda... men vi ser den vokser fra uke til uke... Har i de siste ukene hatt masse luft i magen...

Har sett noen over halveis uten mage å jeg.....er ikke alle som bærer det utover vettu..

jeg er slank, og folk ser ikke at jeg er gravid.. ser bare ut som om jeg har fått meg litt mage fett[8D]
alle bærer barnet forskjellig[:D] ingenting å bekymre seg for...

Jeg er også en av de som har for mye rundt magen ja... haha, vi får vente å se.. kommer nok

ORIGINAL: Blomst85

Jeg er også en av de som har for mye rundt magen ja... haha, vi får vente å se.. kommer nok

joiner klubben! [;)]

magen har blitt litt større.. men jeg har veldig mye fett der fra før, så ser bare enda mer feit ut :P gleder meg til den ser ut som en babymage..

blei så "mobba" for liten mage sist au. men an blei nå sånn tilslutt da:

denne gangen blir jeg nok ikke så brun på slutten... hehe!!

Den var da jammen akkurat passe stor syns jeg=)

her er  min mage sist sv.skap...dette er bare noen dager før fødsel,
sammenlignet med denne ganger så er jeg hittil mindre pr uke, så jeg håper ikke jeg
blir så stor som dette i jula og i kalde januar med masse klær osv.

39 uker:

Min mage kom plustelig over natta da jeg tippet over til 16 uker, er halvveis nå og ikke noe kjempe stor mage men akkurat passe [:)]

I første svangerskapet så man ikke at jeg var gravid før jeg var i uke 25 eller noe!

Er i uke 19 og det vises ikke egentlig.. Er slank og har alltid hatt flat mage, nå har jeg bare en liten bulp opptil navelen og de son ikke vet at jeg er gravid ser det ikke. Får litt kommentarer på at jeg er så langt på vei uten at det "vises", men jeg vet at den er der inne og har det fint, og merker jo selvfølgelig selv at det er store forandringer selv om det ikke vises så godt for andre.. Man får vel tidsnok stor mage, og blir tidsnok lei av å være "stor", så synes det er helt greit at jeg ikke blir stor så tidlig :)

Her er jeg 39+4 sist[:)] Den ble ikke noe større før jeg fødte heller (ble faktisk mindre fordi magen min sakt kjempe mye ned)
Tror meg, da var jeg veldig glad jeg hadde liten mage[:D]
Lett å jobbe, gå sove og komme seg rundt[:-]
*poff*

hehe, trenger ikke være redd. jeg er i uke 18(!!!) og jeg har ikke mage. snakket med jordmoren og hun sa det var veldig forskjellig fra person til person. :) Som hun sa til meg; vær glad for den er liten nå, tenk når den er så stor at du ikke klarer å gå opp en traapp, DA skulle du ønske at du hadde LITT mindre mage. hehe :o)

hihi oki godt å vite at jeg ikke er den eneste.. føler liksom jeg ser å fine gravid mager over allt for tiden og skulle ønske dem så det på meg også[:D]men får vel bare smøre meg med tålmodighet og heller nyte følelsen av å være gravid[:D]

Sniker fra desember [;)] Her er magen nett så vidt begynt å vise nå, og eg er 22 uker på vei [:)] Den kommer nok etter hvert [:)]

mokkenikken, så søt og liten høygravid mage :-D

Back
Topp