Mage voksing!

Cakegirl88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Vet jeg er veeldig rar når jeg sier dette men sist svangerskap fikk jeg 3 uker før tiden å var kjempe trist for jeg var ikke ferdig å gå gravid. Har alltid hatt litt ekstra på magen å den følelsen av kunne slappe av å gå i stramme topper å føle seg fantastisk den følelsen var så fantastisk. Savnet faktisk magen et par mnd etter snuppa kom. Selv om hun var det aller beste av alt.

Sist kom magen i uke 17 sånn skjkkelig, håper jeg får mage litt før denne gang. Hva er deres erfaringer med dette dere som har fått før? :-)

Jeg synst å huske jeg var rundt 20-24 uker før magen kom skikkelig, husker at magen så bare litt smålubben ut før dette ( at magen ikke hadde en klar rund form) og synst det var bare kjipt!! Jeg selv var jo normal/slank ! Men jeg har hørt at magen kommer raskere den 2 ganger fordi livmoren allerede har tøyd seg ut fra før ;)

Jeg er tynn, har litt ekstra på magen etter 2 tidligere fødsler. Husker ikke helt det der med når magen kom, så måtte inn å rote litt på gamle bilder og jeg ser på nr 2 at jeg ikke hadde sjangs å skjule den i uke 15, da var den stor ser jeg! :p :D Lurer på når den kommer denne gangen da :)

Min kom rundt uke 15-16 sist tror jeg. Er veldig liten på mange måter, så ikke lett å skjule.

Jeg fikk mage tidlig sist. Begynte å bli ganske tydelig i uke 12, og ble avslørt av magen av nære venner en god stund før det. Var sylslank med flat mage. Nå er jeg fortsatt ganske slank, men magen har liksom aldri blitt flat igjen, så jeg aner ikke om det da vil synes enda tidligere, eller senere :p

Her er magen min nå :-P er 6+4... ;-) (håper ingen kjenner meg igjen:-P)

Vedlegg

• 1378754369729.jpg
    1378754369729.jpg
    29,3 KB · Visninger: 90
Men oi.. Så fin mage! Den kom jammen tidlig :)

Hihi. Men livmora og hele "pakka" er jo fortsatt så langt nede og så lite at det ikke kan gi en slik mage? Forøvrig ser magen min slik ut også når jeg gir den fritt spillerom :D Mye luft og alskens :p

Det er nok litt slafs, litt oppblåsthet og litt gravid. 6 mnd sist magen min var slik (mistet i 8. uke) og 1 år siden jeg fødte minstemann. Så lett for at magen kommer da. Har alltid fått tidlig mage. Om jeg kun er 6+4 og om det er en eller flere vil 19. september vise :P

Hihi. Men livmora og hele "pakka" er jo fortsatt så langt nede og så lite at det ikke kan gi en slik mage? Forøvrig ser magen min slik ut også når jeg gir den fritt spillerom :D Mye luft og alskens :p

Signerer :p

Jeg sliter litt med å skjule ballongen min nå faktisk. Sitter på jobb med bukseknappen åpen mens jeg puster, peser og bærer meg :D

*sniker* Trodde jeg skulle lese en tråd om noen som "vokser" magen sin jeg nå :P Haha!! :) Magen min begynte å vises godt allerede 8+0 denne gangen, fødte for ca 14 mnd siden! Nå er jeg 11+1 og de som kjenner meg tviler ikke ;)

Back
Topp