Mage vokser....... ;-)

Septokt19

Forumet er livet
Juli13-jentene
Oktoberlykke 2019
I helga har jeg bare følt at jeg har vokst veldig, OG at det slett ikke er plass til mer mellom hofte og hals ;-) Noen flere som føler at magen tar et vokse-"byks" av og til? :-)

Jeg har est ut som en gjærdeig di siste 2ukene... hadde liten mage sist svangerskap, denne gang blir jeg svær. .:D

Hadde en slik periode forrige uke :)
Men det hender jeg føler meg sprekkeklar nå også.

Har liksom følt meg helt "stinn" og tung, men uten å være veldig mett..... Vel, det skal vel bli verre ;-)

Jeg så på et bilde av meg som høygravid da jeg var 21 år. Og jeg ser jo at jeg kanskje er/blir litt større denne gangen. På bildet hadde jeg søt kul, som hang laaaangt nede på magen. Så nesten ut som om den skulle dette ned. Hi hi! :p

Men jeg er vel egentlig ganske lik som forrige gang likevel, har ikke blitt større hverken over bryst eller andre steder. Akkurat som sist. Men tror jeg bærer magen litt høyere nå. Kan det komme av morkaken? Sist lå jo den mot ryggen.

Men jeg føler meg ikke stor. Føler meg helt perfekt! :)

Ja,jeg har også en god følelse rundt kroppen selv om den føles litt "sprengt" noen dager. Syns det er fantastisk det som skjer inni den :-)

Back
Topp