mage!?Tvillinger!?

ORIGINAL: linn10mann

ORIGINAL: rodstilk

Først; det er ikke arvelig at morfaren din var tvilling. [:)]

Og du er nok helt sikkert bare oppblåst, det er tidlig med mage selv om det er to.

Sier ikke at det er arvelig, men sannsynligheten er større når det ligger i mor's familie :P

Ja, jeg har vært skikkelig oppblåst hele tiden men det var til og fra. men nå er det lissom en mage der

Næh, ikke så lenge det ikke er mora di, mormora di, mora til mormora di osv. som er tvilling. [;)]

Hei alle sammen!

Shit! syntes jeg har litt mage allerede, og jeg er bare i uke 7..
Ser at folk skriver det er vanlig og magen kan være oppblåst, å det trudde jeg også.
Men den er sånn hele tiden. ganske tidlig følte jeg meg oppblåst.
Men nå føler jeg at det bare er mage der, helt utrolig.

Men kan det kanskje være tvillinger!?
Det ligger nemlig i familien, morfar var nemlig tvilling [&:]
Tenk å bli aleine mor til tvillinger!?

Hør om tidlig ul siden du tror det man være tvillinger. Jeg har en bestefar som er tvillinger og bestefaren til x en min var tvilling.. og jeg fikk det...
Men det er helt fantastisk

Da jeg ventet tvillingene så fikk jeg ikke mage før i uke 25, så trenger ikke å ha så mye å si[:D]
Og om du skulle være tvillinger vil det være et sjokk med en gang, men tro meg det vil gå bra[;)]

Er selv alenemor til tre, storebror var bare 17 mnd da tvillingene ble født.
Til tider er det et slit, men mest glede og kos[:)]

Først; det er ikke arvelig at morfaren din var tvilling. [:)]

Og du er nok helt sikkert bare oppblåst, det er tidlig med mage selv om det er to.

Sier ikke at det er arvelig, men sannsynligheten er større når det ligger i mor's familie :P

Ja, jeg har vært skikkelig oppblåst hele tiden men det var til og fra. men nå er det lissom en mage der

Næh, ikke så lenge det ikke er mora di, mormora di, mora til mormora di osv. som er tvilling. [;)]

Stemmer det! Det er bare arvelig fra kvinne til kvinne :) Pluss at det kun er arvelig om det er toegget, enegget er en naturlig "feil" som kan oppstå og går ikke i arv :)

jeg hadde ikke mer mage i uke 7 med tvillinger kontra en i magen.
Men uke 12-13 hadde jeg mye mage med tvillingene og ingenting med en i magen.
Kommer normalt ikke så tidlig som uke 7 om det ikke er flere enn 2 tror jeg.

Jeg fikk mage tidlig (synes jeg da), rundt 12 uker. Jeg var overbevisst at det kun var èn, mens alle andre sa det måtte være to. Fikk vite det var eneggede tvillinger på ordinær ul i uke 19...

Back
Topp