Mage trening

Hun misliker virkelig å ligge på magen, så her er det korte perioder, men heller oftere :)

Hun her liker det ikke, men hun ligger mye på brystet mitt. På stellebordet og matten på gulvet så sutrer hun nesten med en gang :)

3-4 økter på gulvet om dagen.. han kan ligge kanskje 5 min.. ligger sammen med ham og snur han tilbake når han ruller over på ryggen :-P ligger masse på magen oppå oss i tillegg :-)

Jeg lar mini ligge til hu begynner å sutre. Noen ganger blir det kort og andre ganger lenger. Har hu også mye på magen oppå brystet og har blitt flink til å holde hodet oppe ;)

Holder virkelig ikke tellinga. :P ikke på noe nesten, merker jeg, hehe. ;) Men gjør det nå og da. På stellebordet og på brystet, men mest på babygymmen. Han har begynt å interessere seg for speilet, og så syns han det er gøy når jeg ligger sammen med han. :) Ikke alltid han liker å ligge på mage, og da kan han være kjapp å rulle over. ;)

ett tips for som kan hjelpe på at de ligger litt lengre på magen er å bygge litt opp under baby framme. enten ved å legge en ringperm under teppe de ligger på, brette ett pledd å legge under eller som jeg gjorde, brukte ammeputa, da kom han litt opp foran slik at det ble litt lettere for han, også lå den ned som støtte på begge sider av han slik at han ikke rulla/ tippa over på rygg.
hjalp mye på, i tillegg hadde jeg han mye på magen oppå meg når jeg lå på sofa. :)

ett tips for som kan hjelpe på at de ligger litt lengre på magen er å bygge litt opp under baby framme. enten ved å legge en ringperm under teppe de ligger på, brette ett pledd å legge under eller som jeg gjorde, brukte ammeputa, da kom han litt opp foran slik at det ble litt lettere for han, også lå den ned som støtte på begge sider av han slik at han ikke rulla/ tippa over på rygg.
hjalp mye på, i tillegg hadde jeg han mye på magen oppå meg når jeg lå på sofa. :)
Var med sånn pute til babygymen, men snuppa bare prøvde å spise den opp :p
Hun er ikke så glad i å ligge på magen andre steder enn på brystet ennå, så vi prøver å gjøre det av og til :)

Var med sånn pute til babygymen, men snuppa bare prøvde å spise den opp :p
Hun er ikke så glad i å ligge på magen andre steder enn på brystet ennå, så vi prøver å gjøre det av og til :)

I starten hadde vi mest "trening" oppå brystet, frem til jeg fikk tips om å bygge opp under. så da veksla vi mellom.
Her prøvde han stortsett bare på å spise puta når han ble sliten av å holde hodet oppe, men kom seg etterhvert ;)
I starten syns han det var pyton å ligge på gulvet, så var liksom bare 30 sekunder før han var ferdig. så ble mange mange bitte små økter som stadig ble litt lengre, og som stadig blir ennå lengre.
nå må han ligge å "jobbe" litt før han blir tatt opp eller snudd på ryggen :)

Ett par ganger om dagen, noen ganger oftere. Ligger til hun blir sur. Sjeldent mer enn 5 minutter. Er 11 uker snart.

Back
Topp