Mage til besvær

Våre3Skatter

Elsker forumet
Skulle på Kiwi og kjøpe hvitløksbrød på lørdagen. Og hvitløksbrødene låg bakerst i frysedisken. Ergo måtte jeg på en måte løfte magen litt over kanten for å få tak i de. Men klarte det ikke da heller, så da måtte jeg bøye meg over sidelengs på et vis. Så det var nummeret før jeg måtte spørre betjeningen om hjelp rett og slett[8D][8D] Gu... håper ingen såg meg der jeg slet.... hehehhehhehhehe

hehehe, det er helt i orden at du ler, ler av det selv[:D] Godt det er fler som har det sånn[:D]

Haha.. ja har det litt sånn jeg og.. sliter skikkelig med få på meg skoene om dagen... [8D]

ORIGINAL: tordensky

hehehe.. eg ser deg for meg, og beklager at eg må le..[:D] forstår akkurat korsen du har det.. ikke alltid ting er like lett med en mage som er større en normalt[:)]

Og jeg som trodde det var armene mine som bare ble kortere....[8D]
Gubben fortalte meg i dag at han synes jeg virket hoeyere hver gang jeg gaar gravid. Rare saker a gitt for jeg foeler meg bare kortere siden jeg ikke naar noe som helst lenger. [:D]

Hehe, ser da for meg ja[:D]

Eg hang meg nesten fast på bussen, mellom setet og ei dame då eg skulle gå forbi[8D] Lett å glømma at magen tar plass[;)]

*ler* men men det er sånn det er.. Hvorfor må de legge ting som hvitløksbaguetter ut av rekkevidde, HALO gravide damer her!! hehe

Gleder meg ikke såå mye til å ha mannen til å hjelpe meg med daglige ting når magen blir såå stor men..

Mage i veien ja...hehe! Jeg kræsjer i ting med magen hver dag, og på jobb så hender det ofte at jeg må lene meg litt over disken for å forklare ting for dyreeiere, gjerne i forbindelse med utfylling av innleggelsesskjema for pasienten (jobber på dyreklinikk). Da slår det aldri feil at magen trykker på knappene på kassaapparatet for meg så det begynner å pipe![:D] Noe flaut, hehe... Foreløpig har ingen kunder kommentert eller latt som de har lagt merke til det, men... [;)] Kanskje vurdere andre arbeidsstillinger snart!

hehe, jeg driver å dytter borti folk for jeg glmmer at jeg er mye større enn før [:)] heldigvis har jeg ikke veltet noen gamle damer enda

ORIGINAL: ~Krissie~

Hahaha, ser det for meg [:D] Og kjenner meg veldig igjen! [8D]

ORIGINAL: tordensky

hehehe.. eg ser deg for meg, og beklager at eg må le..[:D] forstår akkurat korsen du har det.. ikke alltid ting er like lett med en mage som er større en normalt[:)]

Back
Topp