Mage som ikke synes

Sol1996

Betatt av forumet
Aprilspirene 2023
Noen andre som ikke kan se antydning til mage ennå? Blir skikkelig stressa når jeg leser at andre har begynt å merke mage, men ser ikke antydning til det på meg. Er for øvrig førstegangsfødende og høy/slank. Noen andre?

Sniker fra februar. Jeg fikk ikke noe antydning til mage før jeg var i uke 20. Er førstegangsgravid, og relativt slank fra før. Bekymret meg også veldig for størrelsen på magen i starten, men den kommer nok før eller siden hos deg også <3

Sniker fra februar. Jeg fikk ikke noe antydning til mage før jeg var i uke 20. Er førstegangsgravid, og relativt slank fra før. Bekymret meg også veldig for størrelsen på magen i starten, men den kommer nok før eller siden hos deg også <3
Så betryggende å høre <3

Noen andre som ikke kan se antydning til mage ennå? Blir skikkelig stressa når jeg leser at andre har begynt å merke mage, men ser ikke antydning til det på meg. Er for øvrig førstegangsfødende og høy/slank. Noen andre?
Jeg er så oppblåst at jeg føler jeg har hatt mage siden uke 7 :bag:;) Men fra spøk til alvor; om morgenen er jeg helt normal og har ikke merket noe forskjell. Utfra det jeg har lest kan noen merke en liten kul fra uke 10, men det er jo veldig individuelt. Har ei venninne som er lang og slank, hun brukte samme klær som vanlig gjennom nesten hele svangerskapet - hun bar barnet mer inni kroppen.

Jeg kan ikke se noe enda.. Men har også ganske mange kg ekstra, så tenker det er normalt å ikke se noe så tidlig da

Jeg tenker det må være deilig å ikke ha mage så tidlig - jeg er førstegangs nå i uke 12, er 1,65 høy og veier 54 kg til vanlig.

Nå har jeg allerede fått mage, større pupper og veier 56,7! blir jo litt redd for at jeg skal ruge frem en gigant..

Sniker fra marsgruppa :) Jeg er andregangs, er 15+1 og har minimalt med mage. I første graviditet fikk jeg den ikke før langt uti svangerskapet. Hun er født i april og jeg brukte mine egne bukser til langt uti januar. Så alt er normalt :) Jeg er forøvrig høy og slank jeg også

Back
Topp