Mage som flergangsgravid..

Äiti

Blir kjent med forumet
Hormonene gjør jo at man er oppblåst og de samme hormonene gjør musklene tøyelig så de slipper. Kjenner magen «sprenges» nå og jeg ser helt sprengt ut også :happy7

Lurer bare på hvordan i all verden dette skal gå:smiley-ashamed004

Med nr 2 kom magen for fullt i uke 13, synes at uke 5 for nr 3 ble i meste laget!:smiley-ashamed004

noen andre med mage issues?
 
Føler akkurat det samme og jeg har bare en fra før av. Snakk om å føle seg sprengt:wtf:. Husker ikke helt når magen kom sist, men denne gangen har jeg mer mage enn sist fra før av:p Uansett så klarer jeg ikke bruke noe som strammer over mage nå og sånn sett er det greit at man har hjemmekontor:rolleyes:!
 
Nr 3 for meg også. Føler meg som en sprengt hvalross. Også har jeg så mye luftbobler nederst i magen hele tiden! Føles som de sprekker innimellom.
Med nr 1 kunne man ikke antyde baby før i 5-6 mnd, med nr 2 kom magen også sent. Nå føler jeg at jeg har lagt på meg masse - men tror det har litt med dennne coronaisolasjonen, mindre bevegelse og litt annet spisemønster enn når jeg får jobbet og trent ordentlig å gjøre også.
 
Kun født 1 barn. Men 3 gang eg går gravid! Å eg føle alle kan se det allerede :arghh: veldig oppblåst! Men har og lagt på meg en del..
 
1. Gang så man ikke at jeg var gravid før i 7. Måned.
2. Gang fra uke 8 (MA 14)
3.gang uke 5 (SA 7)
4. Gang 4 uker
5.gang 4 uker :pompus:
 
Ett barn fra før, får ikke på meg olabuksene mine nå........
 
Jeg er stor fra før - men kjenner det er mye strammere nederst i magen/beinet over tissekona :p

Over navlen er jeg MEGA oppblåst så det ser ut som jeg har skikkelig muffintop over navlen. lol
 
Nr 2 for meg, men det er så tidlig ennå at jeg merker ikke store forskjellen på vanlig kropp vs. gravidkroppen. Annet enn formen :)
 
Eg er så oppblåst så ser ut som eg er noen mnd på veio_O bare håper ikke folk begynner å nevne noe når eg begynner på jobb igjen på mandag. Får vel si 4 uker hjemme og masse god mat og ingen trening:wtf:
 
Er i uke 12 nå og klarer ikke skjule det i hele tatt lenger! Har klart å skjule det til rundt uke 16-18 de forrige gangeneo_OFår vell fortelle sjefen på mandag før det sier seg selv
 
Eg er ganske tykk fra før av, så ser egentlig berre ut som coronavekt som har tatt meg, men ingen bukser eller gensere passer lengre å eg har måttet storhandle gravidtøy tidlig. Er 16+0 i dag med baby nr. 3 og livmoren er rett under navlen
 
Bonprix har stort spekter av størrelser og er ikkje små i størrelsene
Har du vært fornøyd med å bestille der? :) Har vært inne å sett på klær der selv, men nettbutikken er så ukjent for meg fra før, og da blir jeg så skeptisk til å bestille..
 
Har du vært fornøyd med å bestille der? :) Har vært inne å sett på klær der selv, men nettbutikken er så ukjent for meg fra før, og da blir jeg så skeptisk til å bestille..
Ja veldig fornøyd, bestilt 2 ganger denne graviditeten og en gang i 2018 :)
 
Først var jeg veldig oppblåst. Nå når jeg straks er 13 uker kan man bare se de 5 kg som jeg har lagt på meg fordelt på kroppen. Ellers paddeflat nå da. Venter nr 5. Var så sikker på at det bare skulle eksplodere når jeg så hvor stor magen var i begynnelsen.
 
16+0 og selv om jeg ikke hadde flat mage i utgangspunktet, så synes det nå godt at dette er en baby bump:) Kom endelig sommer hit til nord også, så den siste uka har jeg bare ledd av at til og med oversized toppene mine fylles ut:hilarious: Har ett barn fra før.
 
Eg ser bare skikkelig tjukk ut, egentlig lyst til å grine. Har blitt stor, men ikke den typiske runde gravid magen, bare at eg har spist i 1 år uten å trene:shifty:
 
Back
Topp