mage smerter...

Håper håper :)

Blir kjent med forumet
Fikk plutselig voldsomt t magesmerter i går kveld, magen ble kjempe har å ta på... vrei me i smerter, men gikk over etter ei stund, men så i kveld fikk jeg også smerter i magen, men ikke så sterke som i går... ikke noe blod. er 8 uker på vei.. hva er dette tro ?? noen som væit, vurderer å ringe legevakta å høre hva dem trur.....

hilsen bekymret mamma i mai ..

behøver ikke være noe farlig, jeg hadde det en kveld, veldig vondt og ubehagelig...men jeg tror det rett og slett var livmoren som gjorde noe...og at jeg hadde masssse gass i magen....

så lenge det ikke pågår i fler dager tror jeg ikke det er noe farlig

kommer jo ann på hvor smertene er. Kan være ligamentsmerter. De er kjempe vonde. For noen varer de en stund, mens for andre kun i noen sekunder, og går over om en  holder seg i ro. Gjør det med meg. Jeg pleier å få det hvis jeg snur meg i senga. Da er det bare å ligge helt i ro, og prøve igjen litt senere. 

Jeg merker også at jeg lett får mageknip i dette svangerskapet. Er også passe oppblåst, så er vel ikke så rart. Er vel bare plass til så mye luft ien kropp... Jeg får det spesielt hvis jeg spiser norske sure epler. Det går ikke så veldig lang tid før det går over heldigvis. 

Det hender også at jeg får noe som kan minne om menssmerter, men de har dabbet veldig av i det siste. 

Jeg har også noen helt sinnsyke smerter av og til, nesten så jeg synker sammen.Så trenger ikke være farlig. Mye som skjer i magen nå vet du

litt_stressa skrev:

kommer jo ann på hvor smertene er. Kan være ligamentsmerter. De er kjempe vonde. For noen varer de en stund, mens for andre kun i noen sekunder, og går over om en  holder seg i ro. Gjør det med meg. Jeg pleier å få det hvis jeg snur meg i senga. Da er det bare å ligge helt i ro, og prøve igjen litt senere. 

Jeg merker også at jeg lett får mageknip i dette svangerskapet. Er også passe oppblåst, så er vel ikke så rart. Er vel bare plass til så mye luft ien kropp... Jeg får det spesielt hvis jeg spiser norske sure epler. Det går ikke så veldig lang tid før det går over heldigvis. 

Det hender også at jeg får noe som kan minne om menssmerter, men de har dabbet veldig av i det siste. 

For et par uker siden så fikk jeg også slike magesmerter som du nevner her. Magen ble knallhard og fikk også som kan minne om menssmerter, men mine har også dabbet veldig av. Håper virkelig at det går bra denne gangen. Jeg har en historikk som følger: Mistet, fødte en jente, mistet, fødte en gutt, 
Så håper virkelig ikke at jeg mister igjen nå... :-S 
Veldig nervøs nå som symptomene har dabbet veldig av. Skal heldigvis til legen neste uke, så får håpe hun finner ut om jeg fortsatt er gravid. 

Back
Topp