Mage og mammaklær?

LilleMy86

Elsker forumet
Har dere begynt å fått mage? Snoket litt på september og oktober forumene og mange hadde fått mage allerede uke 8-9-10. Kanskje vi skulle ordnet en magebildetråd vi også? Koslig å følge med, selv om jeg selv ikke kommer til å bidra ennå, tar en stund før denne magen blir en babymage :)

Tok en sjanse og bestilte meg noen gravid-bukser på supersalg på nelly.com likevel nå. Er lei av å være pessimistisk og negativ, så nå bestemmer jeg meg for at dette skal gå bra! :) Flere som har kjøpt/hentet frem mammaklær?
 
Jeg skal lete frem mamma buksene mine nå snart :)
Jeg er veldig oppblåst og får kommentarer på magen min støtt og stadig.
 
jeg tenker at dette skal gå bra jeg, og kjøpt meg noen mammabukser :) har allerede kjøpt inn amme bh, da denne er den eneste jeg klarer å gå med og XL i sportsbh er for lite :p fått de puppene ! gått opp fra 75B til 85E og bygger meg nå videre oppover til en 85F :p hehe
 
Lurer virkelig på hva jeg skal gjøre på bh fronten.. har en F-cup som utgangspunkt før graviditeten...

Har masse mammaklær fra forrige svangerskap, men har ikke tatt I bruk noe..
 
Lurer virkelig på hva jeg skal gjøre på bh fronten.. har en F-cup som utgangspunkt før graviditeten...

Har masse mammaklær fra forrige svangerskap, men har ikke tatt I bruk noe..
du kan jo kjøpe amme bh siden de er mer romslig og større enn en vanlig cup str i bh :)
 
du kan jo kjøpe amme bh siden de er mer romslig og større enn en vanlig cup str i bh :)

Har fortsatt noen fra forrige gang, men de er for små.. så hvis noen vet om GODE ammebh'er I store str, så rop ut:-D
 
Har fortsatt noen fra forrige gang, men de er for små.. så hvis noen vet om GODE ammebh'er I store str, så rop ut:-D
Tror de hadde billige amebher på salg på nelly.com nå, det var nesten bare store str som var igjen, gå inn å sjekk. Bestilte meg 4 bukser og en bh jeg, kostet minder enn 1000 kr :)
 
Jeg bor i mammabukser for tiden så ja... Og mens dere prater om bh'er så må jeg bare si at på underverker.no har de fantastiske bh'er. De har ammebh ogsså... :) de har stooore str der også for dere som trenger det. De går helt opp til L cup tror jeg det var. Måtte selv ha det på slutten av forrige sv.skap. Ikke moro for ryggen!
 
Hvilke steder er det fine mamma bukser? Ser selv at jeg har behov for noen snart.. Og samme med bh er, noen myke gode noen.


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09
 
Se innpå septemberjentenes viktigste tråder, der hadde de samlet oversikt over mammaklær. kjempe salg på nelly.com :)
 
Var tomt for mamma bukser på Nelly på salg, Hehe du har sikkert kjøpt alle haha;)


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09
 
Der ja;) takk;) synes det er litt uoversiktlig inne på Nelly. Så søkte opp men fikk 0 treff men ser jo det er mange igjen ;)


Gravid mens termin 15.11.13
Jentegull 10.10.09
 
Mammaklærne ligger pent pakket bort fra forrige svangerskap, men jeg går bare i joggebukser og tights om dagen. Olabuksene har blitt ganske trange, men man ser ikke at jeg har noe mage da... Jeg er veldig tynn, så var sikker på at det kom til å vises tidlig sist, men da tok jeg feil :p Tror jeg tar ned buksene etter jeg har vært på tidlig ul :D
 
Jeg har kun en mammabukse som passer fra sist, den første jeg kjøpte. La på meg så enormt sist, så de andre buksene er stooore (Har gått ned alle kiloene pluss litt til). Den har jeg tatt i bruk nå. Har vel ikke fått noen mage akkurat, men de vanlige buksene mine er for ubehagelige å ha på seg nå. Var på kino på lørdag med en av de vanlige buksene mine, og fytti så ukomfortabel jeg var de to timene. Så nå er den buksa pakka vekk. Må få kjøpt et par nye bukser snart, kan ikke gå rundt i bare ei hele tida :) Apropo det med magebilde i uke 8-9-10 kan jo ikke være babymage. Livmora kommer jo ikke over skambenet før i uke 12, det som kommer av mage før den tid er luft og slik ;) Kjenner jo at buksene mine er trangere og at det er ubehagelig med trangt over der, men det er nok ikke babymagen, ganske sikker på det, ifølge all infoen jeg har lest :)
 
Jeg har bestilt to mammabukser, jeg er jo så oppblåst! :eek: Men jeg fikk heldigvis låne et par bukser som er litt store til meg og de passer over magen nå heldigvis :p Tar nok ikke alt for lang tid før magen kommer kan det se ut som ;)
 
Jeg har kun en mammabukse som passer fra sist, den første jeg kjøpte. La på meg så enormt sist, så de andre buksene er stooore (Har gått ned alle kiloene pluss litt til). Den har jeg tatt i bruk nå. Har vel ikke fått noen mage akkurat, men de vanlige buksene mine er for ubehagelige å ha på seg nå. Var på kino på lørdag med en av de vanlige buksene mine, og fytti så ukomfortabel jeg var de to timene. Så nå er den buksa pakka vekk. Må få kjøpt et par nye bukser snart, kan ikke gå rundt i bare ei hele tida :) Apropo det med magebilde i uke 8-9-10 kan jo ikke være babymage. Livmora kommer jo ikke over skambenet før i uke 12, det som kommer av mage før den tid er luft og slik ;) Kjenner jo at buksene mine er trangere og at det er ubehagelig med trangt over der, men det er nok ikke babymagen, ganske sikker på det, ifølge all infoen jeg har lest :)
Enig med deg!! Livmora er på str med en appelsin og ligger godt gjemt enda, men at buksene føles trange er nok fordi vi er litt "ømme". Og noen oppblåste .. Mange føler nok for å "slippe ut" magen, men tror det er lurt å stramme musklene ei stund til ;-)
 
Begynte med mammabukser for 3 uker siden.... så oppblåst og klarer ikke tranger´klær rundt magen..
 
jeg har ikke fått noen mage enda, har nok polstring, men i natt kjente jeg at jeg begynte å bli veldig oppblåst. masse luft som ligger å rumler i magen er ikke noe behagelig
 
Back
Topp