Mage med nr to

Kristin

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Septemberlykke 2015
Jeg venter nr to, veldig spent på hvor fort magen kommer denne gangen. Sist tok det litt tid før
Jeg fikk mage, kunne ikke se antydning før jeg var rundt 15 uker på vei. Noen som har erfaringer? Kom magen fortere med nr 2? :-)

Nei ikke på meg hvertfall :) men er spent på hvordan det blir denne gangen :)

Spent på det selv! Fikk ikke mage første gangen før uke 17-18, og den blei jo ikke stor før enn to uker før fødsel faktisk. Nå er jeg i 15.uke og venter på at den skal titte frem Den kommer jo nå om kvelden, men er like flat igjen om morgenen. Så blir jo bare oppblåst om kvelden rekner jeg med, hva med dere andre??

Kom like tregt med Lillesøster som med Storebror.

jeg håper ikke den blir fortere stor eller større x) Men har sikkert litt å si hvor lang tid det går mellom også vil jeg tro. :)

Er spent selv! Er fryktelig oppblåst for tiden, gleder meg til den tiden er forbi :p

Jeg var ganske stor med første, så jeg håper ikke jeg blir enda større nå! Det var tungt nok. De estimerte ungen til 3.8, han var 4545, og det var før termin. Får visst store barn jeg da ;-) Nå var jeg jo "nettopp" gravid, så da kommer den vel fortere kanskje?

Jeg var ganske stor med første, så jeg håper ikke jeg blir enda større nå! Det var tungt nok. De estimerte ungen til 3.8, han var 4545, og det var før termin. Får visst store barn jeg da ;-) Nå var jeg jo "nettopp" gravid, så da kommer den vel fortere kanskje?
Å herre.... :o

Fikk mage sent med første, spent når denne kommer. Er ikke noe oppblåst heller heldigvis, så håper det kan skjules en stund til :-)

Jeg fikk mage veldig fort sist. Gikk med litt store gensre og måtte ha mammabukser for buksene gikk ikke igjen, så når jeg fortalte det i uke 13 på jobb så hadde de allerede lurt noen uker :p Jeg er i utgangspunktet ganske slank.. Denne gangen er jeg mindre oppblåst heldigvis :)

Veldig spent på når magen kommer denne gangen! Frøkna er jo bare ett år nå, så ikke så lenge siden jeg var gravid :-)

Back
Topp