Mage(luft)smerter?

Ormerods

Forelsket i forumet
Etter en laaaang natt med mye vondt i magen lurer jeg på om det er flere av dere som har vært borti luftsmerter i svangerskapet? Jeg tror hvertfall at det er dét det er. Det er masse sparking fra smån så den har det bra, men jeg har vondt:(

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Jepp, mye mer luft og luftsmerter enn vanlig. Unngår stramme bukser for det blir helt forferdelig..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jepp Har hatt det skikkelig et par ganger. Det er sykt vondt når det først setter i gang :(

til tider ja...hadde det igjen i går kveld....helt ille :(

Ja kommer inni mellom her og...
Skikkelig ubehagelig:-(
Løse bukser er mitt beste råd,eneste råd faktisk...

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har hatt det noen ganger eg også! Skikkelig kjedelig... :/

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Samme her. Kommer og går. Men hadde litt magetrøbbel før jeg ble gravid også. Men det er ikke noe særlig behagelig. Kjennes ut som sting i hele magen. Spes om morningen :p

Hmm.. Jeg har ikke hatt noe smerter i forhold til dette, men jeg har sykt mye luft. Og noen ganger kommer det ut helt uforberedt :S

Jeg ble skikkelig usikker på hva smertene kom av, så jeg oppsøkte lege i går. Der registrerte de noe de frykta var tidlige rier, så da fikk jeg en tur til sykehuset også... Ul av livmorhalsen viste heldigvis ingen forkorting, så etter masse undersøkelser fikk jeg reise hjem igjen. Med klar og grei beskjed: ta det mer med ro, ikke stress. Jeg skal gjøre så godt jeg kan, sov hvertfall utrolig godt i natt.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Back
Topp