Mage langt ned...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Mamma bemerket på søndag at hun mente magen min var sunket ned, jeg merket ikke så masse da, men har tenkt over det i etterkant, og natt til søndag sov jeg orntlig dårlig pga mye vondter i mage og livmor. I natt hadde jeg endel like smerter, og nå merker jeg selv at magen har sunket, for endelig så virker det som om lungene har fått mer plass! Merker også at sparkene ikke er så høyt oppe lengre. Artig med slike tegn på at jeg nærmer meg termin!

Flere som har mager som har sunket litt?

Ja min sank for noen veker siden!han har festet seg:) rart å tenke på at vi har kommet så langt!:D men syns fremdeles at d er vanskelig å puste...å vankseligere å gå!haha:p

Hvor langt på vei er du? Hender babyen "finner sin plass" i bekkenet og ligger godt ned, da vil magen synke :) samboeren min sier magen min har sunket. Synes den har det litt (7uker til termin), men ikke så godt å si synes jeg, særlig siden hun der inne turner så mye så den skifter form stadig hehe :D

Er tegn på at hodet kan ha festet seg:kr

Jepp her skjedde det noe i forrige uke(uke 32). Merket det selv når jeg sto opp om morgenen. Og mamma kommenterte det da jeg traff henne noen dager etter, at magen hadde sunket.:) skal til legen imorgen så spent på hva han sier om leie og om hodet kan ha festet seg alt.:)

Føler ikke at min mage har sunket, men lillebror har lagt seg godt ned nå :) Er i uke 31+0 i dag :)

Jeg føler at den både er langt nede OG langt oppe nå :P Har så kort overkropp at magen er liksom bare overalt :o haha!
Men sist husker jeg den sank uke 35, og at venninnen min sa "da føder du om 3 uker", og merkelig nok fikk hun helt rett :P

Min mage har vært langt ned hele svangerskapet. Hun ligger dypt:)

Hvor langt på vei er du? Hender babyen "finner sin plass" i bekkenet og ligger godt ned, da vil magen synke :) samboeren min sier magen min har sunket. Synes den har det litt (7uker til termin), men ikke så godt å si synes jeg, særlig siden hun der inne turner så mye så den skifter form stadig hehe :D

Jeg er snart i uke 34, 46 dager til termin :)

Leste det var tegn på at han har festa seg ja, ganske artig. Får satse på at han har det, kjennes nesten ut som om noe er på vei ut der nede også, så kroppen begynner vel å gjøre seg klar til å få babyen oppå magen og ikke inni magen mer :) artig at flere har mager som faller ned, vi har jo alle sammen kommet veldig langt nå:) snart blir det vel masse innlegg fra oss som bekymrer oss og undrer oss på alt som skjer med de små søte. Det blir gøy :)

Back
Topp