Mage-kommentarer...

Nanne-Mi

Venter min tredje skatt <3
Flere som får veldig mange kommentarer.om magen?

Her sier alle, både kjente og ukjente, at jeg er så svær!! Mener jeg ser klar ut allerede... Kan ikke forstå at jeg skal gå helt til august. Synes ærlig talt det er litt frekt, spes fra de jeg ikke kjenner engang! Bryr meg ikke om at jeg er svær, og trives med magen..men synes det er unødvendig at folk kommentere.

Alle syns magen er stor, for de glemmer hvor store de blir.. Jeg bryr meg ikke om alle dustekommentarene.. Folk sier så mye rart og vi gravide tar oss nær av d uansett.. :p syns magen min er stor, men fin.. Er jo en babygutt inni der.. Skal ha mage nå, rett rundt høygravidgrensa.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skal jo være en hel baby inni der. Klart magen blir stor!

Tror "alt er lov" jeg når man snakker til gravide. Alle har en mening og spør og kommenterer rett ut om kroppsfasong og vekt. Som ei på min jobb som spurte hvor mye jeg hadde gått opp i vekt, i plenum. Hadde jo aldri spurt om det hvis jeg ikke var gravid. I ettertid syns jeg egentlig det var frekt!! Ellers kommer det en ny kommentar daglig. "Nå har magen endelig blitt større" eller "syns ikke den er så stor jeg.." Akkurat det bryr meg ikke så mye. De fleste er snille og omsorgsfulle ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

*fra september *

Jeg sa masse sånne ting til gravide damer før, visste ikke det var dumt, trodde det var et kompliment :)

Sent from my iPad using BV Forum

Man er "fritt vilt" som gravid, det virker ihvertfall sånn.. Vekt og størrelse blir plutselig noe alle kan kommentere.. Jeg syns selv at det er litt ubehagelig, men prøver å ikke ta det ille opp - det er nok ofte bare ubetenksomhet fra de som spør / kommenterer... :)

Jeg får kommentarer heeele tiden, har fått de i flere måneder allerede... Er det tvillinger, hærregud, skal du gå til august?? Der inne er det nok en diger baby.. Osv. Blir så lei, nå blir jeg sinna av kommentarene :p har begybt å svare "jeg er nok litt tjukk ja" :p da blir de oftest stille :p hormonene herjer, og jeg er nærtagen og litt amper for tiden :p synes også det er ufint av de som sier " ååå, stakkar deg, blir en tussig sommer for deg da" gang på gang på gang... Det blir muligens det, men det har de ikke noe med :p bah *hooormoooner* utblåsning :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er seriøst dritt lei av å høre hvor stor magen min er. Er det 2 kanskje? Oi, har du sååå lenge igjen ja..++.Magen kom fort, men syns veksten har roet seg jeg da. Men enkelte kommentarer kan faktisk være litt sårende. Noen dager føler jeg bare for å være hjemme. Orker snart ikke å hente jenta mi i barnehagen, bare for å slippe å få kommentarer. Hvorfor tillater folk seg å si så mye rart til gravide da? Alt skal liksom være lov da virker d som.

Haha. Jeg er visst sååå liten! Har nok ikke lagt på meg noe jeg nei. Eller så er jeg svær, og hvordan skal det ende?? :P
Ja, magen min er liten, men jeg har gått opp 12 kg. Og håper for guds skyld det ikke bare er magen som alle sier :P

Godt vi er flere som er lei kommentarer! Eller egentlig er blikkene det værste... Når jeg sier når termin er glor de vanntro en stund før de sier jeg er svær o.l.! Akkurat som jeg var helt unormal svær. Og irriterende når de sier at de ikke skjønner hvordan jeg skal klare å gå helt til august... Selv om magen er svær føler jeg meg veldig frisk og i farta. Går turer hver dag uten problemer og er aktiv med to små barn. Jeg klarer meg helt fint til august ;)

Forrige gang var magen min "så alt for liten" hele veien, da ble jeg rimelig furten. Glad jeg har klart å få forsonet meg med at det aldri er vondt ment denne runden! For det er jo ikke det :)

Jeg får masse kommentarer og er ufattelig lei det. Magen min er liten. Vissnok så unormalt liten at mange blir bekymret for om gutten vår vokser som han skal der inne. Har innsett at jeg neppe får noen giga-mage og egentlig er det greit. Sf-målet mitt er over snittet og han vokser som han skal inni der, men jeg er utrolig lei av å føle at jeg må forsvare størrelsen på magen min hele tiden.

Fy så frekt
Jeg får masse kommentarer og er ufattelig lei det. Magen min er liten. Vissnok så unormalt liten at mange blir bekymret for om gutten vår vokser som han skal der inne. Har innsett at jeg neppe får noen giga-mage og egentlig er det greit. Sf-målet mitt er over snittet og han vokser som han skal inni der, men jeg er utrolig lei av å føle at jeg må forsvare størrelsen på magen min hele tiden.
fy

Sånn sa de til meg en god stund oxo.. Må passe på å spise da.. Babyen må ha mat vettu! Magen har kommet nå, så nå er d oi har du så lenge igjen? Haha.. Folk er veldig fascinert av gravide damer, merker selv at jeg prøver desperat å si noe fint t gravide, men d meste kan tolkes feil avhengig av den gravide.. :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Får kommentarer nesten hver dag, fra alle mulige. Noen sier jeg har stor mage, andre sier den er liten, fremmede sier den er fin, noen sier guttemage, andre jentemage osv hehe. Synes ikke det gjør noen ting. Alle smiler når de snakker om den og mener bare vel.

Folk må bærre kommenter uansett størrelse.....enten e magen sååååå stor eller så e den liten....:p

Min mage e visstnok liten, men æ synes dein e helt perfekt ;)

Hehe, her har kommentarene haglet i flere måneder. . Drit lei å få hør : å fy f*n så svær du har blitt..... så nå har jeg begynt å svart : ja men så har jeg en grunn til å ha stor mage ! Piller ikke ei hormonell ei på nesen;) blir no stilt da:p selv om jeg vet at det er sabla frekt av meg å, men greier ikke å holde meg dessverre...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Magen min er også liten selv om sf målet er nesten helt på snittet. Men jeg er bare glad til for at den er liten så de kan kommentere så mye de vil. Jordmor er ikke bekymra så jeg svarer bare at den er så stor som den skal og ferdig med det.. Tror snakk om magen er populær smalltalk rett og slett da mange sikkert tror vi bare er opptatt av graviditet og kun vil snakke om det..:p

Back
Topp