Mage knip :(

lilletrill

Forelsket i forumet
Den lille  jenta mi har hatt mage knip i 3 dager nå.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?  Hun har så vondt stakkars:(  Har prøvd massasje, sukkervann og har nå prøvd litt minifom i kveld, men føler ikke noe av det virker:(

Det skjærer langt inni mamma hjertet å se at hun har det så vondt:(

urte te skal hjelpe feks kamille te. det fikk jenta mi nu i kveld og ligger i senga mi nu å sover[:)] vi er veldig plaget med at ho skriker.

vesla her hadde knip di to første dagene sine! da tok barnelegen en qtips å puttet den i rompra på velsa.. ikke langt inn.. men roterte den litt rundt.. og vips.. der løsnet alt.. var for å irritere rompa litt.. prøv! det funket skikkelig! trur hun maserte litt på magen samtidig.. lykke til :) ikke no moro med mageknip[:)]

ORIGINAL: PhillipOgLeah

urte te skal hjelpe feks kamille te. det fikk jenta mi nu i kveld og ligger i senga mi nu å sover[:)] vi er veldig plaget med at ho skriker.

Det er vel du som drikker teen da? [:D]

hvor får jeg kjøpt maltektrakt og kamille te da? Apoteket?

ORIGINAL: lilletrill

maltektrakt får man kjøpt i stort sett i alle matvarebutikker, bruker å stå nær babyproduktene

Kamillete lager du som vanlig og gir vel ca en skje til babyen..
Med storersøster som var veldig plaget med knip og kolikk pleide jeg å lage en flaske med melk med en skje maltekstrakt og en spiseskje kamillete oppi.....

ORIGINAL: lilletrill

ho fikk 4 sånn baby skjer, kjøpt det på helsekost butikk. fikk anbefalt hos hs.

Ok, da er det bare å få det hjem! Ut å handle i morgen da ja!;)  Får håpe dette virker, kjenner jeg er sliten og trøtt nå av all skrikingen, og trenger søøøøvn[8|]

Back
Topp