Mage.. -hva skjer 'a?

Flying

Blir kjent med forumet
Jeg er i uke 8 og har fått skikkelig belg. Vet ikke helt om jeg tilfeldigvis har spist litt mye og blitt litt dvask i det siste, men er i utgangspunktet slank og klarer ikke å holde magen inne. Sist jeg var gravid så gikk jeg helt til uke 19 før det viste. Andre som føler seg litt dvaske/belgete om dagen?

Jeg er kun i uke 5, så her merkes ikke noe spes. Var litt oppblåst på kveldene forrige uke, men de siste dagene har den vært ganske 'vanlig' ;)
Gøy med litt mage da :) Gleder meg til jeg også begynner å få en fin liten bulk Ü

Magen har kommet kom tidlig, og begynner å bli vansklig å skjule for omverdnen, men vi prøver og vente litt til med å fortelle det rundt til familie og kjente. Forrige svangerskap hadde jeg veldig stor mage i uke 9 og den bare fortsatte og vokse. Ble sendt på ekstra ul for å sjekke om det bodde flere der inne, men var bare en liten knert der emoticon
På ul nå mente legen at han muligens så to hjerter.. det kjenner jeg var litt skummelt og håper det ikke er tilfelle.

Foreløpig føler jeg bare at jeg har blitt "fetere" buksa har begynt å stramme litt i livet lissom.  Men det er vel vanlig at magen kommer raskere når man har vært gjennom svangerskap tidligere?

Jer er ca 6 uker og er så oppblåst at jeg ikke klarer å holde magen inne, så ser nok en liten bulk der ja. I tillegg er jeg ikke så veldig slank fra før av

Jeg slet veldig med "oppblåst" mage for ei ukes tid siden. Visste nesten ikke hva jeg skulle ha på meg for at jeg ikke skulle se enda mer "feit" ut... ble litt tunikaer og store skjorter den uka ja.. :-)
Men nå de siste par dagene så har magen roet seg på et vis. Ser ikke så stor ut lenger, så håper den holder seg sånn en stund til.

Jeg er rett og slett dvask! Fantatsisk! Gleder meg til denna dvaske tida er over, og det blir en dats og fin mage:))

Æsj ja- jeg ser også bare småfeit ut! akkurat som flere har sagt, oppblåst og rar.. Gleder meg til det blir en kul å vise frem!!!!

Mage? Ja.... Håper den blir mindre da jeg ikke vil si noe til noen enda...

Da er det ikke bare meg!:) Gleder meg også til at jeg ser gravid ut og ikke bare småfeit.. Men helt greit om det ikke skjer på noen uker enda. Har jo ikk etenkt å fortelle det enda.. Men wæææh, fikk litt hetta av det Tulla_84 skriver. Tvillinger ja.. Det hadde vel vært noe.. *lettere panikkfølelse* :)

Du er ikke alene om den magen, altså! Kan ikke bruke normale gensere/topper, magen BULER!!!

Back
Topp