Mage følelsen..

Jeg har en søster som har gutt og utrolig masse tøy etter han, så vet ikke om det er magefølelse eller håp[emoji38] gutt[emoji6]

Da egget ble satt inn var det synlig som en prikk på ultralyden, og etter det har vi bare omtalt den lille som "Prikken". Tror hannkjønnsordet gjør at jeg føler veldig på at det må være en gutt :P Det skal bli spennende å se om en 30ukers tid!

Tror gutt denne gangen her. Disse første ukene er så forskjellig fra sist graviditet, så må være motsatt denne gangen tror eg :p

Gutt♡

Jeg er bare oppblåst, slapp og tom for energi, så jeg føler ingen tiltrekning mot et kjønn mere enn d andre. [emoji23]

Jeg er skikkelig dårlig på den slags. Men har en feeling på jente. Mulig det bare er ønsketenkning [emoji56]
Mannen er veldig sikker på at det blir gutt igjen. Han har bare gutter. To fra tidligere og lillegull som vi har sammen. Så han kunne veldig gjerne tenkt seg ei lita tulle [emoji173]
Men merker at alt er anderledes denne gang. Jeg har mer roen. Mer uren hud og fett hår. Og mer kvalm men samtidig fysen på saker. Dette kjenner jeg ikke igjen fra sist.
Vi blir selvfølgelig like glad uansett om det blir gutt eller jente. Men det hadde vært kjekt om min mann kunne få den overraskelsen at vi får jente.
Han ønsker heller ikke å vite kjønn på ul [emoji12]

Back
Topp