Mage?? *bilder*

Ettem-enna

Blir kjent med forumet
Flere som synes det begynner å bli vanskelig å skjule magen? Jeg skal på venninnemiddag i dag,hun ene vet ikke at jeg er gravid så det blir spennende å se om det påpekes! ;-)

Flere som har bilder av magen nå? Jeg har ferie nå, gruer meg til å komme på jobb å måtte skjule graviditeten ennå 3 uker!

Jeg er 2. gangsfødende,sist kom ikke magen før uke 20-23!

Vedlegg

• 1404299407829.jpg
    1404299407829.jpg
    46 KB · Visninger: 154
Så gøy med magebilde ☺️Jeg begynner også å få et forklaringsproblem om dagen og må gjøre alt jeg kan for å skjule magen. Heldigvis er jeg hjemme i ulønnet permisjon med barn nr 1 som snart blir 2 år og som skal begynne i bhg, så er heldigvis 4 mnd på vei når jeg begynner på jobb igjen slik at jeg kan fortelle det ☺️Hos meg kom også magen på et knips denne gang. Den er størst på ettermiddagen og kvelden, men det kommer nok mye av at jeg blir så oppblåst utover dagen. Jeg er 9+5 i dag og 10 uker på fredag ❤️

Termin 2. februar 2015

Så moro med magebilder allerede, og så søt din er! :D

Jeg ser bare ut som om jeg har spist for mye(og før jeg blei gravid så gjorde jeg det og!), så jeg tror ikke jeg trenger å slite med å skjule noe på en stund. Veide 86/87 før jeg blei gravid. Nå vet jeg ikke, men har gått opp mye allerede.. :( Håper det er flere som laster opp, det moticerer litt i disse kvalmedager!

Ikke kommer noe mage enda.. Håper den kommer like sent som sist:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff har nok fra før så ikke godt å se om det viser :/

Så kos :D hvor langt er du på vei ettem-enna? Ta på deg en stor topp og si at du er litt oppblåst om det blir ett tema :D

Så kos :D hvor langt er du på vei ettem-enna? Ta på deg en stor topp og si at du er litt oppblåst om det blir ett tema :D

Ja men vi bruker uniformer på jobben, hahaha, og den har garantert blitt for liten etter ferien!
Heldigvis var jeg føre var og tok med en ny skjorte hjem i str Large før feriestart! ;-) (i smug selvfølgelig!)

Er 8+1 i dag.

Hehe he, smart du :D her har sjefen fått vite det allerede, da vi er såpass få på jobb og jeg har slitt mye med migrene etc så har vært hjemme i ett par uker nå :) Der var det full forståelse og hold deg hjemme moral siden jeg har mista to ganger før så ble litt letta da. Hihi

Så fine mager :) er selv 8+4 i dag og begynner å få bittelitt mage, men er også sykt oppblåst :P

Har begynt å få kul er også:) De første magebildene er tatt;) det er nemlig noe jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer med vesla:)

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Grusomt bilde men men. Har litt løs hud og fett fra sist. Her holder jeg inn magen... 6+3

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1404315349771.jpg
    1404315349771.jpg
    32,6 KB · Visninger: 127
Er 8+5 idag og dette er mitt 3. Graviditet, men magen syns ikke ennå. Puppene derimot har allerede vokst 1 cup større :O

ImageUploadedByBV Forum1404322306.469275.jpg

Liggende.. Begynner å komme seg :o

❤️Februar 2015❤️

er 8+5 i dag. Syntes faktisk magen begynner å vises! sist kom den ikke før i uke 14-16 tror jeg. Men det er vel slik at den kommer fortere med andremann kanskje? Eller er det en myte? :P

Er 6+2 i dag, og må ha vide t-skjorter på meg, klarer ikke lukke knappen på dongribuksen.. Tar ferie til helgen, så da slipper jeg å skjule det på arbeid, men jeg vil nok ha problemer med å skjule for foreldre/svigerforeldre i 6 uker til....

Blir jo nesten bekymret her.. 6+3 og ingen mage- kanskje litt hard helt nederst om det ikke er innbilning.. Er 3 gang... Trøster meg med at jeg ikke tok mamma buksa i bruk før uke 15 sist.. Husker ikke med nr 1

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Blir jo nesten bekymret her.. 6+3 og ingen mage- kanskje litt hard helt nederst om det ikke er innbilning.. Er 3 gang... Trøster meg med at jeg ikke tok mamma buksa i bruk før uke 15 sist.. Husker ikke med nr 1

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen
D ska du bare være glad for ;)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

vi er alle forskjellige :) er mange som blir megastore, og andre som nesten ikke får mage i det hele tatt :)

Ingen bekymringer! :)

Jeg er 6+3 og dette er andremann! Med første fikk jeg mage rundt uke 14. Nå er det faktisk kul på morgenen! Da jeg vanligvis er nokså flat. Kvelden er det jo naturlig man er litt oppblåst. Kan magen komme så tidlig?

Back
Topp