Mage bilder :)

Baby i magen <3

Blir kjent med forumet
Noen som har bjunt og få gravid mage og vil legge ut bilde? :)

Her har ikkje magen komt ennå :(

har fått oppblåst mage, spesielt om kvelden. Men ser bare feit ut:( hadde noen kg for mye før jeg ble gravid. Får se om jeg tar et bilde etterhvert

Ja den begynner å vise litt nå .. Skal få tatt bilde så dere får se :) har gått opp 1-2kg og er 11+4 :)

ikke noe særlig å ta bilde av her, skikkelig oppblåst om jeg har spist litt mye til middag, men det er jo mest luft :P

Derimot om blæra er full så kan navlen bule litt :P hehe, ser litt rart ut og er redd navlen min vil poppe ut tidlig...

Begynne med flat mage, men jo nærmere e kommer kvelden dess mer bula den ut. Så bare luft enda ja, magebilde kommer etter hvert som det kommer skikkelig baby mage, sikkert ikkje før nærmere ordinær ul, va da e begynte å vise litt sist :P

LiteLiters mage å vise frem her enda :) kom rundt uke 20 sist... Spent på når den kommer denne gangen :)

Føle magen min ha forandra seg veldig til en babymage, men litt flaut å legge ut bilde :p Er sikkert altfor tidlig egentlig for å få babymage? Er 10+3 i dag :-)

ImageUploadedByBV Forum1369217570.287051.jpg
Klarte ikkje la vær :p Syns selv den har forandra seg veldig til en babymage, men er kanskje for tidlig..

får ikke buksespenna igjen lenger. Men tror jeg har mere flesk enn noe mage. Her er det ikke mage før den er hard. Tror det blir en liten stund til.

sist hadde jeg ikke mage før i uke 23/24... Var ingen som fikk vite det før da heller :) hehe... Så spennende å se nå..

fine mage :)

Back
Topp