mage bilder i vann

DK82

Forelsket i forumet
Ett lite tips. Vi tok mage bilde i vann, syns det ble litt kult :)

Ja, det så artig ut :)
kjekt å ha kamera til å bruke under vann!
Det kan jo brukes når man skal på babysvømming også :-D
Nå gav du meg ide om hva jeg kunne ønske meg til jul (utenom alle babytingene vi kommer til å ønske oss!)

Jaaa, babysvømming tanken slo ikke meg, men seff, det blir sikkert dritkult! :D
Vi kjøpte ett sånn kamera i fjor for mannen liker å snorkle. Det heter my though (kameraet) og tåler å bli mistet fra 2m høyde, trampet på og holdt under vann til 10m dyp.

Kjempe stilig bilde!

DK82 skrev:
Jaaa, babysvømming tanken slo ikke meg, men seff, det blir sikkert dritkult! :D
Vi kjøpte ett sånn kamera i fjor for mannen liker å snorkle. Det heter my though (kameraet) og tåler å bli mistet fra 2m høyde, trampet på og holdt under vann til 10m dyp.

Er du fornøyd med kameraet da? Tar det greie nok bilder?
Føler noen kameraer har en tendens til å være litt træge til å ta bilder, så når det er masse bevegelse så blir bildene uklare. Er dette kameraet greit å bruke til bilder i bevegelse (under vann).

det tar gode nok bilder, det er litt dårligere enn andre kameraer på natt. Noen få ganger har vi hatt litt problemer med fokusering. Men tror det er standard med "undervannskamera", ihvertfall det med natterstid. Syns uansett det kameraet er verdt det, det tåler veldig mye, trenger ikke være så redd for det. Men vi har dette + ett speilrefleks, så da bruker vi dette i situasjoner hvor vi er for redde for speilrefleksen til å ta med det :-)
Har prøvd engangs undervannskamera også, det syns jeg ikke var mye vits i akkurat. Veeldig dårlige bilder ift dette.

du kan forresten også filme under vann med det :)
og ta automatiske sånne lange bilder (sette sammen tre bilder til panorama) - det funker noen ganger, ikke alltid.

Back
Topp