Mage bilde

Oi! Og så har du helt flat mage til vanlig!! Utrolig! Fin babymage!!! Hvor langt er du på vei?

Kjempefin mage!! Klarer du å holde dette hemmelig mon tro? Eller vet de rundt deg allerede?

Så stas!! Håper min også blir like fin når jeg kommer så langt! Men da blir det vel vanskelig å holde det hemmelig ja!

OJ! Så tidlig! Trodde jeg begynte å få mage, men det er ingenting i forhold til deg. Hvor er du om 6 mnd? Hihi

er ikke så mye å holde hemmelig lengere, det vises veldig godt. og så plages jeg så mye med bekkenet, så har fortalt det på jobben.

jeg håper den jevner seg ut etter hvert. skjønner ikke helt hvor den kom fra :)

Kjempeflott babymage! :-) Den har jammen sprettet ut tidlig! :-)

venternr.3 skrev:
er ikke så mye å holde hemmelig lengere, det vises veldig godt. og så plages jeg så mye med bekkenet, så har fortalt det på jobben.

Tvillinger?
veldig flott mage! Min er bare fett :)

så fin den var! også så tidlig da gitt... jeg føler min står ut mer enn vanlig også, så jeg er spent på hvor lenge jeg kan holde det hemmelig

once more skrev:

venternr.3 skrev:

Tvillinger?
veldig flott mage! Min er bare fett :)

håper ikke det. var på ul, og så bare et bankende hjerte :)

oj!! Så fin mage allerede. Jeg er også 8 uker men er ikke i nærheten av dette, kjenner bare at buksene begynner å bli trange, særlig når jeg sitter. Må snike meg til å kneppe opp hehe, må bare huske å kneppe igjen når jeg reiser meg, litt flaut på jobb om jeg glemmer det ;-)

Back
Topp