Mage allerede !!!

Jeg sliter også med å finne klær som er komfortable. I går dro jeg faktisk på HM og kjøpte en gravidstrømpebukse, kun fordi jeg ble gal av alt som strammer. Jeg er bare 5+5, og iflg vekta har jeg ikke lagt på meg noen ting, men jeg orker det bare ikke! Spent på hvordan de neste par mnd skal gå?:confused:

Er 9+4 i dag, og jeg har fått litt mage men har en cyste i tillegg som tar plass så legen mente det er grunnen til magen. Passer litt dårlig da jeg jobber med svigermor som ikke vet om graviditeten ennå :hilarious:

I dag er jeg 10+2, og måtte finne frem gravidbuksene fra forrige svangerskap. Livmoren er ikke over skambeinet og vekten er den samme, men jeg er altså SÅ oppblåst. Sist fikk jeg vel synlig mage rundt uke 20, regner med det blir en del tidligere denne gangen :nailbiting: På kvelden ser det ut som jeg er nærmere seks måneder enn tre måneder.

Jeg er 7+2 og syns jeg begynner å se oppblåst ut. Men det er ikke så rart, rett etter jul og greier. det er nummer 4 da, så jeg regner med at magen kommer tidlig.

Er oppblåst, men bruker fortsatt vanlige klær. ...eller dvs. jeg har hjemmekontor, så sitter i joggebukse mesteparten av dagen og kvelden. Jeans kun til å gå på butikken :). Håper det er lenge til magen kommer. Godt å høre at andre ikke har fått mage før i uke 20 - min første, så lov å håpe ;).

Jeg har fått mindre mage:laughing002 har vel spist litt for usunt i desember så den var god og rund da. Men fra jula har jeg vært sykt kvalm og nesten ikke fått i meg noe, så nå er den ganske flat igjen!

Jeg er 9+6 idag og kan bare glemme å ta på vanlige bukser eller strømpebukser, mest fordi jeg blir så sinnsykt kvalm, men det strammer for mye nå, så igår fant jeg frem gravidbuksene mine:wideyed: Venter barn nummer 2:D

Back
Topp