Mage allerede !!!

1+1=4

Flørter med forumet
Dette er min nr 4 og det er 17 mnder siden siste kom til denne verden. Jeg hadde tenkt å holde dette skjult i en god stund, minst til uke 12. men bumpen er på plass! Slik var det sist også. De som kjenner meg kan se det godt. For andre ser jeg bare tykkere ut selvfølgelig. Har litt ekstra fra før uten å være kjempe tykk så det vises så utrolig lett. Kjøpte meg noen nye store gensre i mellom julen for at det ikke skal vises så godt. Er bare 7+2 så jeg synes det er veldig tidlig! Nesten like greit med de nye restriksjonene :p noen flere ?

Jeg er 8+4 og har noe mage, men jeg regner med det er fordi jeg er oppblåst. Er førstegangs så jeg er ikke like erfaren:happy:

Jeg er 7+0, og buksa strammer. Men det tror jeg bare er fordi jeg er forstoppet/oppblåst. Men jeg merker at puppene har vokst litt, synes det er litt tidlig...

Fikk mage veldig tidlig denne gangen. Typ uke 7 :woot: har veldig problemer med å skjule det nå. Vanlige bukser er bare å glemme

Sikkert «bare» oppblåst jeg også altså, men mage er det uansett :hilarious: vises alt for godt! Lurer på hvor lang tid det tar før noen av barna merker det :yuck:

Men når/hvordan vet man om magen er babymage eller oppblåst mage i førsten? :think005

Er 9+4 og har hatt "mage" en stund. Tror det kanskje bare er oppblåshet, men jeg klarer ikke å trekke den inn og den synes godt :P Er nok på samme nivå som deg at de som kjenner meg ser det, men andre tror jeg bare har lagt på meg.

Men når/hvordan vet man om magen er babymage eller oppblåst mage i førsten? :think005
Den er bare oppblåst til uke 12 hvertfall, det er da livmoren kommer krypende opp hvertfall:rolleyes:

første fikk jeg mage i uke 15-16, andre i uke 13-14.. nå er det 10,5 år siden sistemann kom, så får vel ikke noe tidlig mage nå :p

Man kjenner godt når det er livmora og ikke bare luft og forstoppelse :p

også husker jeg godt hvor skeiv magen var til tider når det faktisk er livmora og babyen som vises :p

Fikk ikke noe særlig mage før jeg var i uke 20 med førstemann. Men jeg husker at jeg var oppblåst ganske lenge...

Jeg har fått mage! Rundt uke 8 begynte navlen å endre seg/strekke seg på en måte som den bare gjør når jeg er gravid :hilarious: var svær sist så blir det vel nå også ❤️

Jeg la på meg i høst fordi jeg levde og åndet for Kvikk Lunsj, så folk tror nok bare at jeg er blitt tykkere pga det. Det stemmer jo også :hilarious: Men jeg sliter ekstra mye med å komme inn i klærne nå etter at jeg ble gravid, og det skyldes ikke søtsaker og sjokolade for det spiser jeg knapt lengre. Så det er nok pga at jeg er oppblåst og sånt. Synes nesten det ser ut som at jeg er 3-4 mnd på vei allerede :laughing002

Jeg har heldigvis ikke mage enda (er 8+3 i dag). Håper det blir leeenge til den kommer! Kjenner jeg er mer oppblåst og puffete enn før, men det synes ikke og jeg kan fortsatt bruke alle mine vanlige klær. Jeg bare nyyyter det så lenge det varer:woot:

Oppblåst mage har jeg hatt lenge:yuck: Ser ut som jeg er 4-5 måneder på vei etter jeg har spist:hilarious:
Men vet at det ikke er mage mage, vet hvordan den kommer frem, og sånn er det ikke enda:)

Oppblåst her og, men er bare en liten bul :p Husker at med førstemann følte jeg meg så stor i første trimester, var jo ingenting i forhold til hvor stor mage jeg endte opp med og +20 kg :D

Fikk mage i uke 8 denne gangen :wideyed: Klarer ikke å trekke den inn heller. Jeg vet at det ikke er babyen, men bare tarmer og slikt som blir skvist litt ut av posisjon, men det stopper ikke meg fra å stryke på den :hilarious:
11 uker nå og har store problemer med å skjule den!

Synes absolutt magen buler ut for tiden, men tror kanskje jula har skylda for det :hilarious: blir skjerpings nå! :hilarious:

Magen min buler merr enn den gjorde før positiv test, sliter med å finne klær som er komfortable og som skjuler «omfanget». Føler alle kan se at det er noe på gang, men tror egentlig at det ser mer ut som at jeg har spist altfor mye i jula. Sliter med å forstå hvordan jeg skal holde dette skjult i nesten en mnd til. (Vil først dele det etter kub-testen)

Har også mage. Men må nok desverre ta skylden for den selv, og ikke skylde på graviditet. Jeg har trøkket nedpå salt chips og cola hele jula pga kvalmen, og ikke trent regelmessig på 7 uker pga skade og hodeverk og kvalme. Skulle ønske jeg kunne skylde på graviditeten. Bedre det enn at det er selvforskyldt. :p:p:p

Back
Topp