Mage allerede

Jeg er 10+4 og har allerede mage, selv om det er første svangerskap. Når jeg også er oppblåst ser jeg veldig gravid ut!

Jeg er 9+6 men føler ikke at det syns ennå, men kjenner det godt på olabukser. Så er bare en eller to som er gode å ha på akkurat nå.

Har kommet denne uken, i uke 11 nå.
Vært veldig oppblåst før nå, men nå er det en kul der på morgen også. Husker jeg var oppblåst med første også i starten. var ikke så stor med første, kastet opp hele første trimester. Det har jeg ikke gjort nå, og føler meg enorm allerede. Også gått opp 2kg.

#denfølelsen når hun på jobb som veit jeg e gravid, kommer bort og sier "herreguuud førr en nydelig liten mage", og jeg ikkje har sett det sjøl. hun så vissnok magen med en gang. #stressa

Mye større mage denne gangen enn første gangen, sikkert siden man ikke er like stram i fisken og strikken er tøyet! Livmoren er over skam beinet og tarmene trykket opp. Oppblåst også.... Spratt en knapp på buksa mi! Sist gang jeg gikk gravid var det sommer, så nå må jeg kjøpe nye gravid bukser til vinterbruk. Går ikke med Capri i -5 nei! :woot:

Back
Topp