Mage allerede

Solbæra

Forelsket i forumet
Jeg er overrasket over hvor utrolig fort magen gar begynt å vises i dette svangerskapet. Dette er mitt andre svangerskap og allerede er magen begynt å bli tydelig, så her må jeg bruke litt vide klær på jobb og ellers når jeg er ute blandt folk. Vi tenker å holde graviditeten skjult frem til uke 12-13. Jeg er nå 10+6

Har du begynt å få mage?

Jeg er overrasket over hvor utrolig fort magen gar begynt å vises i dette svangerskapet. Dette er mitt andre svangerskap og allerede er magen begynt å bli tydelig, så her må jeg bruke litt vide klær på jobb og ellers når jeg er ute blandt folk. Vi tenker å holde graviditeten skjult frem til uke 12-13. Jeg er nå 10+6

Har du begynt å få mage?

Her er også magen synlig 11+1 ❤️

Min andre graviditet. Jeg er 11+3, men har ikke begynt å få mage ennå.. men er oppblåst som et H så på kveldene lurer jeg på om jeg er fire måneder lenger på vei :smiley-ashamed004

Andre barnet her også, og magen kom plutselig i forrige uke. Er 11+4.

Jeg kjenner at det vokser her også, magen føles som om den henger mer ut når jeg sitter. Tror ikke det er så synlig for andre ennå, men jeg er tjukk fra før og har som regel romslige klær. Iallfall nå, takler ikke noe som strammer. Andre graviditet, og jeg er akkurat like langt som deg, @Solbæra.

Last edited:
Buksene har vært for trange en god stund nå, men er definitivt verst på kvelden :wtf: er 11+5 i dag, og er andremann

11+4 med tredjemann, og har en liten bul nederst på magen, som suppleres med luft utover dagen :p men er liksom ikke ordentlig gravidmage nå da, føler det bare ser ut som jeg har spist rimelig usunt de siste mnd, og lagt på meg :rolleyes: ser fram til litt mer definert babykul, for da pleier jeg å føle meg mye finere :happy:

Her og, djeeeses:shy:
Men jordmora mi og stussa over hvor høyt oppe livmora mi var så hun lurer på om jeg har tvillinger denne gangen. Har født to ganger før så tipper det er derfor. Men er bare 9+3, ser ut som om jeg er i 6 mnd:nailbiting:

Magen har ikke begynt og kommer her ennå 10+4 ( har litt ekstra fra før men har ikke kommet mer "extra" heller) Men huske i mitt andre svangerskap kom magen mye fortere enn med nummer 1. Nå er dette 3 svangerskap men er 10 år siden sist så.

Her kom magen allerede i uke 6, og oppblåst som fy! Men så viste det seg at jeg har en stor blødning inne i livmora som utvider den da.. så da gav det mening! nå i uke 9+2 sa mannen at det egentlig er bra jeg er på sengehvile, for alle som ellers ville sett meg hadde vist det på ett blunk. :joyful: Jeg er slank til vanlig, men har nå en skikkelig kul..

Oppblåst her også (blitt veldig fysen på salt mat siste ukene), men det føles som magen er veldig synlig. 8+6 her.

Jeg er mye oppblåst for tiden . Så sa til samboeren at magen min er ganske Stor for tiden . Så kommer det fra 5 åringen «men mamma , det er jo babyen som tar plass» . Så måtte jeg minne henne på at babyen er enda bitte liten. Da sier hun «men mamma , da må det være pga alt maten du har spist» :laughing025

Oppblåst til tusen her også, og kjenner meg veldig igjen i at klærne strammer utover kvelden. Bare 7+6, og sist kom magen veldig sent hos meg, så håper den kommer litt
før denne gangen.

Jeg har ikke mage, er ikke spesielt oppblåst og kjenner ikke noe livmor :bored: Men håper det vokser som det skal allikevel! :) Bare 9+5 og sist fikk jeg ikke noe tegn til mage før jeg var rundt 20 uker, så det er jo veldig tidlig.

Tror ikke det synes her heller, men magen er jo ikke helt flat fra før av. Merker jo likevel at stramme bukser er mye mer ubehagelig enn det pleier å være! Det føles veldig rart. Nå har jeg ikke gått noe opp i vekt enda heller, men det skyldes nok mest kvalmen og mangel på trening de siste ukene.

Med førstemann fikk jeg omtrent ikke mage. Symfysemålene var forholdsvis lave, så fikk flere ultralyder i 2. og 3. trimester for å se at hun vokste som hun skulle. Kom ut som en frisk jente til termin :happy:
Denne gangen, derimot, føler jeg meg så himla stor! Bruker alltid en cardigan, skjerf eller stor ullgenser på jobb for å skjule magen. Og når jeg kommer hjem er å åpne buksesmekken det første jeg gjør :hilarious: Og er bare 8+2 :hungover:

Jeg har fått litt mage. Eller mage har jeg alltid hatt :hilarious:, Men den har endret litt form. Nå er ikke fosteret stort, men jeg er vanvittig oppblåst. Samboer sa til meg at vi må holde oss i skjul til julaften, da resten av verden skal få vite det :hilarious::hilarious:. De to siste ukene har det skjedd et eller annet med formen.

Med første var det ingen som kunne se at jeg var gravid før magen begynte å komme i uke. Nå har jeg allerede hatt mage en god stund, men hele familien min ble informert ganske tidlig, og jeg sa ifra på jobb tidligere denne uken! Personlig syntes jeg det er bedre at de vet det tidlig uavhengig av hvordan det går for å bli møtt med forståelse :) Selvom det er veldig koselig å holde det hemmelig en stund:hilarious:

Back
Topp