Mage allerede

Seawave

Elsker forumet
Såå, jeg ser allerede ut som jeg er halvveis i andre trimester. Jeg vet at selve livmora ikke lager denne magen, men tror det kommer av at tarmer osv blir skjøvet på, og siden jeg har to barn fra før, har jeg endel løs hud på magen - som gjør at ingenting holder innholdet «på plass». Som resulterer i at jeg allerede har skikkelig mage. Så mye at det er mer eller mindre umulig å skjule det. På apoteket i dag gikk dama bak kassen ut i fra at jeg var gravid...
Vi snakker ikke om litt oppblåst altså, vi snakker full gravidkul :shifty:
Det var likt forige svangerskap, men da skylte jeg den ekstremt tidlige magen på tvillingene, men det har nok ikke vært skylden alikevel :shifty:
Hvordan i alle dager skjule det når det ikke engang kan skjules med klær? Jeg er ikke klar for at alle skal vite jeg er gravid, er jo bare i uke 7 :eek:
Skal i familieselskap på søndag, og mannen sier at det garantert blir kommentarer. Akkurat som forige svangerskap, da og fikk jeg kommentarer allerede i første trimester :banghead:
Flere?

Ikke noe annet råd ennå å gå med high-waist bukser, store gensere og håpe at det ikke kommer kommentarer:bag: Er oppblåst her også, men ikke så ekstremt som du beskriver. Tror personer rundt meg bare tenker jeg har lagt på meg litt:p

Jeg er ikke oppblåst og har heller ingen mage andre kan se. Men jeg begynner allerede å kjenne en liten kul helt nederst ved skambeinet og er veldig spent på hvor tidlig magen kommer denne gangen :hilarious: Sist hadde jeg en tydelig babykul i uke 10/11.

Såå, jeg ser allerede ut som jeg er halvveis i andre trimester. Jeg vet at selve livmora ikke lager denne magen, men tror det kommer av at tarmer osv blir skjøvet på, og siden jeg har to barn fra før, har jeg endel løs hud på magen - som gjør at ingenting holder innholdet «på plass». Som resulterer i at jeg allerede har skikkelig mage. Så mye at det er mer eller mindre umulig å skjule det. På apoteket i dag gikk dama bak kassen ut i fra at jeg var gravid...
Vi snakker ikke om litt oppblåst altså, vi snakker full gravidkul :shifty:
Det var likt forige svangerskap, men da skylte jeg den ekstremt tidlige magen på tvillingene, men det har nok ikke vært skylden alikevel :shifty:
Hvordan i alle dager skjule det når det ikke engang kan skjules med klær? Jeg er ikke klar for at alle skal vite jeg er gravid, er jo bare i uke 7 :eek:
Skal i familieselskap på søndag, og mannen sier at det garantert blir kommentarer. Akkurat som forige svangerskap, da og fikk jeg kommentarer allerede i første trimester :banghead:
Flere?
Sniker.
Jeg er så imot å kommentere slike ting, selv om du er 99% sikker på at vedkommende er gravid, mener jeg at man ikke skal si noe før de informerer om det selv! :rolleyes::eek:

Sniker.
Jeg er så imot å kommentere slike ting, selv om du er 99% sikker på at vedkommende er gravid, mener jeg at man ikke skal si noe før de informerer om det selv! :rolleyes::eek:

Veldig enig!

Legen min er ganske "kraftig" (ikke direkte overvektig, bare en kraftplugg av en kvinne :) ) og jeg har aldri tenkt noe over det. Lærte i går at hun faktisk er 5mnd gravid, jeg tenkte bare "goddæmn". Man skal passe seg for hva man kommenterer :p Kommer ikke til å si noe til henne før hun sier det selv :)

Veldig enig!

Legen min er ganske "kraftig" (ikke direkte overvektig, bare en kraftplugg av en kvinne :) ) og jeg har aldri tenkt noe over det. Lærte i går at hun faktisk er 5mnd gravid, jeg tenkte bare "goddæmn". Man skal passe seg for hva man kommenterer :p Kommer ikke til å si noe til henne før hun sier det selv :)
Sykepleieren som tok blodprøver på meg i uke 12 hadde fått skikkelig mage, så etter hun hadde småpratet med meg om hvor langt jeg var på vei og hvilke symptomer jeg hadde så spurte jeg veldig forsiktig om det var frekt av meg å spørre hvor langt hun var på vei :rolleyes: litt dobbeltmoral men jeg er ofte innom og hun sa at det gikk helt fint, hun hadde nemlig termin i mars så hun visste at det visstes godt :hilarious:

Oppblåst DÅTT no :laughing021
Edit: og flekk etter rester av fortært sjokolade på genseren. Føler dette bilde viser det mest sjarmerende ved første trimester! Hahaha

Vedlegg

• 75C0D9C2-0A03-416E-A1D5-37C44C91201F.jpeg
    75C0D9C2-0A03-416E-A1D5-37C44C91201F.jpeg
    54 KB · Visninger: 46
Last edited:
Veldig oppblåst især på kvelden ja :smiley-ashamed004 var slik sist og.. Med første barnet var magen flat lenge! Menneh.... Jah....

Føler egentlig at hele meg er i grofase, og jeg hater det. Har sikkert lagt på meg 4 kg allerede:-/

Jepp, oppblåst til tusen, men har litt mage ifra før og da så:hilarious:

Back
Topp