Såå, jeg ser allerede ut som jeg er halvveis i andre trimester. Jeg vet at selve livmora ikke lager denne magen, men tror det kommer av at tarmer osv blir skjøvet på, og siden jeg har to barn fra før, har jeg endel løs hud på magen - som gjør at ingenting holder innholdet «på plass». Som resulterer i at jeg allerede har skikkelig mage. Så mye at det er mer eller mindre umulig å skjule det. På apoteket i dag gikk dama bak kassen ut i fra at jeg var gravid...
Vi snakker ikke om litt oppblåst altså, vi snakker full gravidkul
Det var likt forige svangerskap, men da skylte jeg den ekstremt tidlige magen på tvillingene, men det har nok ikke vært skylden alikevel
Hvordan i alle dager skjule det når det ikke engang kan skjules med klær? Jeg er ikke klar for at alle skal vite jeg er gravid, er jo bare i uke 7
Skal i familieselskap på søndag, og mannen sier at det garantert blir kommentarer. Akkurat som forige svangerskap, da og fikk jeg kommentarer allerede i første trimester
Flere?
Vi snakker ikke om litt oppblåst altså, vi snakker full gravidkul

Det var likt forige svangerskap, men da skylte jeg den ekstremt tidlige magen på tvillingene, men det har nok ikke vært skylden alikevel

Hvordan i alle dager skjule det når det ikke engang kan skjules med klær? Jeg er ikke klar for at alle skal vite jeg er gravid, er jo bare i uke 7
Skal i familieselskap på søndag, og mannen sier at det garantert blir kommentarer. Akkurat som forige svangerskap, da og fikk jeg kommentarer allerede i første trimester

Flere?
Er oppblåst her også, men ikke så ekstremt som du beskriver. Tror personer rundt meg bare tenker jeg har lagt på meg litt
Sist hadde jeg en tydelig babykul i uke 10/11.
var slik sist og.. Med første barnet var magen flat lenge! Menneh.... Jah....