S
Slettbrukerenmin
Guest
9 + 0 i dag. Flat mage om morgenen, ser ut som jeg har svelget en ballong på kvelden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha kjenner meg veldig igjen der9 + 0 i dag. Flat mage om morgenen, ser ut som jeg har svelget en ballong på kvelden
Tror ikke du finner noen fasit på det dessverre. De som har vært gravid før får ofte tidligere mage enn de hadde første gang. Noen får mage når de er 12-16 uker, mens andre ikke før de nærmer seg uke 20. Høyde og hvordan du bærer i tillegg til morkakeplassering spiller også inn. "Mage" før uke 10 er nok kun luft for de fleste6+ 3
Tror jeg bare er veldig oppblåst.. Hadde ei bokse som var for stor i livet.. Nå kan jeg ikke lukke knappene.. Kjenner ikke noe hardt.. Når tid er d de fleste første gangs førdende får mage? Selvfølgelig spiller det no rolle om man har noen kilo ekstra fra før av.. Veier 60 kilo å håper d kommer noe antydning til mage snart
Jaaaa veet.. får bare venteTror ikke du finner noen fasit på det dessverre. De som har vært gravid før får ofte tidligere mage enn de hadde første gang. Noen får mage når de er 12-16 uker, mens andre ikke før de nærmer seg uke 20. Høyde og hvordan du bærer i tillegg til morkakeplassering spiller også inn. "Mage" før uke 10 er nok kun luft for de fleste
Jeg har gått opp 3 kg! uffTør ikke å veie meg, men ganske sikker på at jeg har gått opp allerede