Mage allerede...

9 + 0 i dag. Flat mage om morgenen, ser ut som jeg har svelget en ballong på kvelden :wacky:

7+1
Jeg er til tider veldig oppblåst, og har nok lagt på meg litt på grunn av min til tider veldig gode matlyst for tiden.
Buksene som var litt for store før har nå blitt stramme, men ingen gravid mage enda, gleder meg til den kommer :)

6+ 3
Tror jeg bare er veldig oppblåst.. Hadde ei bokse som var for stor i livet.. Nå kan jeg ikke lukke knappene.. Kjenner ikke noe hardt.. Når tid er d de fleste første gangs førdende får mage? Selvfølgelig spiller det no rolle om man har noen kilo ekstra fra før av.. Veier 60 kilo å håper d kommer noe antydning til mage snart :)
Tror ikke du finner noen fasit på det dessverre. De som har vært gravid før får ofte tidligere mage enn de hadde første gang. Noen får mage når de er 12-16 uker, mens andre ikke før de nærmer seg uke 20. Høyde og hvordan du bærer i tillegg til morkakeplassering spiller også inn. "Mage" før uke 10 er nok kun luft for de fleste

Tror ikke du finner noen fasit på det dessverre. De som har vært gravid før får ofte tidligere mage enn de hadde første gang. Noen får mage når de er 12-16 uker, mens andre ikke før de nærmer seg uke 20. Høyde og hvordan du bærer i tillegg til morkakeplassering spiller også inn. "Mage" før uke 10 er nok kun luft for de fleste
Jaaaa veet.. :) får bare vente :)

8+1 og ingen mage ennå. Mindre oppblåst enn tidligere også. Regner likevel med at magen kommer snart, for det er bare vel ti måneder siden jeg fødte sist :-)

De siste ukene har magen føltes stor og steinhard. Kan jo være luft bare, men magen min har aldri sett større ut hvertfall, haha er ikke tjukk til vanlig så denne "ølmagen" som jeg liker å kalle det, er ny. Oppblåst og hard. Er straks 9uker :)

Back
Topp