Mage allerede...

Behappybee

Betatt av forumet
Februarhjertene2017
Noen andre som har mage eller kan kjenne magen. Jeg er 7+4 og kjenner tydelig motstand i nedre del av magen når jeg lener meg feks over kjøkkenbenken. Jeg engster meg litt for at det kan være et tegn på at det er tvillinger. Jeg har jo allerede to barn så fire føler jeg blir for mye.

Må bare si at jeg er vesentlig slankere i dette svangerskapet enn jeg har vært når jeg ble gravid de to andre gangene. Håper det er det som gjør det.

Er 7+2, kjenner tydelig livmora nå:) men ser egentlig bare feit ut:/ men veier bare 52 kilo.

Er bare 5 + 3. Men er så oppblåst! Huff.

Ser ikke ut i måneskinn .... har minst like stor mage nå som ved 14 uker sist.... og er 8+3

Er 7+0. Alle buksene mine strammer rundt magen, skikkelig ubehagelig. Sist gikk jeg over til mammaklær først etter oul i uke 20 Venter ikke tvillinger..

Sluttet med vanlige bukser i uke 6... Nå er jeg uke 9 og bagen buler. Kjenner noe hardt helt nederst i magen. Kjente det tidlig sist gang også, ingen tvillinger ;)

Er 8+ og merker tydelig mage på klærne. Alle bukser strammer godt, ikke lenge til jeg kan bruke dem. Magen har ikke kommet så raskt tidligere, men jeg regner med at den kommer tidligere fordi det er runde tre:)

Åhh dere er grei! Jeg fikk plutselig helt panikk for at jeg var gravid med tvillinger. Utrolig deilig å høre andre sine meninger og erfaringer. Tusen takk

Jeg har bestilt tidlig ul i uke 11, men det er jo litt lenge til enda

Kan bli rimelig oppblåst etter måltid :) og i forbindelse med slusslutt har jeg lagt på meg 4 kilo på 8 uker. Sykt irriterende :p

Jeg er snart 9 uker, og kjenner livmora godt over skambenet. Gjorde det sist og, så tenker den hadde vært myye større her om det var tvillinger.

Venter tvillinger jeg. :) Føler jeg har fått tidligere mage, men så er det bare 16 måneder siden sist. Jeg tror ikke de som venter tvillinger nødvendigvis blir så mye større enn de som venter ett barn, før uke 12 altså. Det er mest etter uke 12 at ting begynner å skje. ;)

Jeg lente meg godt over kjøkkenbenken i dagmorges og da kunne jeg ikke kjenne noen hard klump der. Så da er det nok en oppblåst kveldsmage jeg har.

Er på ferie og misunner mannen som nyter øl i varmen og vin til middag... Og jeg som knapt kan drikke to kopper kaffe om dagen. Det er litt urettferdig å være gravid... Selv om jeg er på takknemlig

Er like langt på vei som deg. Kan fort gå fra å tro at jeg er tre måneder på vei til å ikke se gravid ut i det hele tatt. Gleder meg når magen fakstik begynner å ta form :D
Ja jeg også!! :D Syns det er så fint med gravidmage. Men nå ser det bare ut som jeg har lagt på meg litt :P

6+ 3
Tror jeg bare er veldig oppblåst.. Hadde ei bokse som var for stor i livet.. Nå kan jeg ikke lukke knappene.. Kjenner ikke noe hardt.. Når tid er d de fleste første gangs førdende får mage? Selvfølgelig spiller det no rolle om man har noen kilo ekstra fra før av.. Veier 60 kilo å håper d kommer noe antydning til mage snart :)

7+4 og ekstremt oppblåst, spesielt på ettermiddagen og utover kvelden. Ser ut som jeg er 20 uker minst :sour: Hadde et håp om å holde det hemmelig til uke 12, men ser ikke ut til at det vil gå :p

7+0 og også ekstremt oppblåst! har store problemer med å holde inn magen! Har også gått opp 3 kg

Er også veldig oppblåst. Er 9+3 i dag, og ser ut som jeg har kommet halvveis. Glad for at vi er på ferie og nesten ingen kjenner oss. Så vi blir nok avslørt når vi kommer hjem fra ferie.

Back
Topp