Mage allerede?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Fram til uke 8 hadde jeg kjempe mage full av luft. Hele uke 8 var jeg så glad fordi lufta endelig forsvant og jeg ble flat igjen. men uke 9 idag og må syntes jeg at magen har kommet! Denne gangen ikke luft, jeg kjenner livmorkanten og den er jo ikke stor men absolutt noe! Er førstegangs, er ikke dette litt tidlig :p?

Noen andre som begynner merke forskjell :)?

Jeg har langt i fra noe som helst antydning. I tillegg omtrent ikke oppblåst og gått ned 5 kilo på en allerede (i mine øyne) for tynn kropp. Regner ikke med å se noen store forandringer med det første heller :) er etter menstermin 11+0 i dag, og etter UL 11+5 :)

Jeg er 10 + 0 i dag, men kjenner ikke livmoren endå.. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller da, men tror jeg ville kjent den om den var der (er andregangs). Er det unormalt å ikke kjenne den 10 + 0?`Skal på ultralyd på fredag og kjenner at nå gruer jeg meg litt, tenker på alt som kan være gale...
Så nei, magen består fremdeles bare av luft og litt ekstra hud fra forrige svangerskap!

Har ikke noen babykul enda, men har lagt på meg nesten 3 kg og er ganske oppblåst.
Kan vel ta sin tid før jeg kjenner livmor pga bakovervendt livmor, så det er vel bare å vente i spenning her:)

Kjenner ikke livmor, men alle ligamentene og musklene i magen kjennes som om de står i helspenn, og magen stritter stadig mer utover :) Har lagt på meg et par kilo, men føler ikke at noen av de egentlig har plassert seg på magen, mer i puppene og fordelt på resten av kroppen :p

Jeg er 9+5 og greit slank over magen, begynner derfor å merke at jeg "buler ut" litt mer enn vanlig og at det er "hardt" der nede, spesielt på morgenen :) ingen ordentlig babykul nei, men jeg som ser kroppen min hver dag klarer å se at det er noe som foregår. Andre klarer ikke å se det :)
Om jeg kjenner livmor vet jeg ikke, vet ikke hva jeg skal kjenne etter :p hehe

Jeg er bare litt oppblåst enda... Kjenner heller ikke livmorkanten? Vet ikke hvordan den skjennes ut

Jeg har gått ned 4 kg, men har fått stor mage. Folk tror meg ikke når jeg sier jeg er 11+3.. Ser mer ut som 20 :P

Jeg er 3 gangs å fått så stor mage at det absolutt ikke kan skjules.. er 10+2 jeg venter tvillinger da men er ikke gått opp noe i vekt :p

Jeg er 11+0 i dag og i dag føler jeg magen er super oppblåst. Føler meg rett og slett litt ekkel i dag. Når jeg ligger på rygg i sengen og stryker meg på magen så kjenner jeg liksom at det er en kul litt mer på venstre side av magen. Så jah... litt ujevn men absolutt litt mer mage nå. Har også litt mage fra før da... så gjør vel ikke akkurat saken så mye lettere. :)

Så spennende :D jeg hadde nok ikke visst hvordan jeg kunne kjenne livmora hvis ikke legen min hadde vist meg det på første svangerskapskontrollen :p!! Har absolutt ikke noe babykul men starten på NOE :D blir spennende og se om et par uker :-)

Jeg føler nesten at jeg har en liten kul. Er ganske tynn (og lav) fra før. Har ikke gått opp noe i vekt enda, men buksene mine er begynt å bli veldig trange i livet. Er 9+5 i dag. Kjenner kanten på livmoren (tror jeg) ca halvveis mellom skambeinet og navelen. Har gått over til mammabukser eller tykke strømpebukser og løse kjoler :P

Back
Topp