Mage allerede

Tommeliten23

Andre møte med forumet
Er det andre som har fått mage alt? er 5+3 og har mer mage enn jeg hadde uke 14 sist graviditet. Klarer ikke skjule denne graviditeten lenge gitt.

japp, jeg er suuuperoppblåst så ser ut som da jeg var 5 mnd sist svangerskap lurer på hvor lenge vi klarer holde det hemmelig..

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ikke så mye enda men er veldig oppblåst, og klærna virker trange så lurer på når dette blir avslørt om mammaklærna må frem;)

Jeg er super oppblåst, men ikke mer enn det det tror jeg... :-) Gleder meg til det begynner å vise!

☆ Jente 2004 & gutt 2013 ☆
♡Liten spire 2015♡

Hadde endel mage fra før, så ser ikke så mye forskjell. Eneste at jeg ikke klarer å holde inn magen da så da virker den vel større :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg er nok veldig lett å avsløre for er ganske tynn i utgangspunktet. Med første fikk jeg ikke mage før uke 18 ca og med nr 2 kanskje uke 12.. men merker det godt allerede at jeg ikke orker jeans. Går kun i tights og joggebukse :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

5+1 og har mage allerede her også. Sist gang fikk jeg ikke noen mage før uke 15-16

Jeg er også veldig oppblåst. Har tenkt at det kanskje er fordi jeg er nyoperert i magen, men høres her ut som om det kan være andre grunner også;-) Jeg får skylde på operasjonen utad da:-)

Jepp.. men er veldig forstoppet så er nok pga det. Men igjen så er dette mitt 3 svangerskap, så denne "ballongen" har vært blåst opp ett par ganger før :P

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Ingen tegn til mage enda.. Er 6+1 og detter blir mitt 3.barn. Fikk faktisk mage tidligere første gang enn andre gang, så kan godt være magen lar vente på seg nå også.. Spennende å se!

Sent from my iPad using BV Forum

Fikk ikke mage før rundt uke 19-20 forrige gang. Ingen tegn til mage ennå heller, er 5+0 i dag :)

Godt det er flere som er veldig oppblåst. Jeg er ikke forstoppet, men har et forferdelig trykk på magen.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp