Mage allerede ?

SÅ kjekt, alltid kjekt når magen kommer.

Så koselig med mage da;) merker den litt selv, spesielt med bukser!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Er 10 uker og magen min kom i helga, kjenner livmora er høyere opp og magen stikker ut fra navlen og ned :)

Eg e 3 gangs fødene men har aldri skjønnt hvordan en kan kjenne at livmora er under navelen kommen, hvordan kjenner du det?
Den har ikke kommet opp til navlen enda, men magen går utover derfra. Jeg kjenner toppen på livmora når jeg klemmer på magen omtrent midt mellom trusekanten og navlen, da kjennes det som en kant der :)

Jeg har og litt mage. Mye av det er luft, men er liksom hardere nederst på magen. Kanskje det er livmora jeg kjenner? :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Har også fått mage, fikk ikke igjen bukseknappen på arb.buksa mi idag. Var overlykkelig når jeg fant ut at mammabuksene var kommet, så jeg var kjapp med å bytte! :D

hos meg ser det jaggu ut til at jeg er litt på vei :) hehe mye luft og litt baby...sier jo at har man gått gjennom et svangerskap, så kommer magen fortere...sikkert pga musklaturen :)

Går nok til innkjøp av mammabukse etter ul hehe

Våre kropper er forskjellige, så noen får nok magen tidligere enn andre ;)

men kommer magen så kjapt? Er det ikke mer sånn at man slapper litt mer av i magen man allerede har + masse luft? Jeg er vant til å gå og holde inne den lille magen eg har, slipper den kanskje litt mer løs no framover.

Jeg har fått mage. Det er en mix av luft og av at jeg ikke klarer å holde magen inne lenger, siden det er ubehagelig. Nå er jeg annengangsfødende, og legen har påpekt at livmoren min er større enn normalen. Men ja, jeg ser litt lubben ut på midten :p

Jeeeg å har fått mage :-) kjente livmoren godt allerede i uke 6 , nå kjenner jeg den veldig godt, som en stor hel appelsin som ligger der XD ... Å klærne passer ikke i det hele tatt lenger. Akkurat der magen er da XD den var foresten hjertelig velkommen for min del, synes det er lenge å vente på at magen kommer hvis man går å er flat til uke 20 heheh

Magen min er mer fremtredende nå, 10+0! Det går inn innover nederst lenger, sånn som det gjerne gjør når jeg bare er oppblåst (som rett før mens og sånn). Det går utover der nede :)

Er 8 uker på vei. Men har en stund hatt mage. Er som mange andre her en salig blanding av at man slapper mer av i magen,mye luft, treg mage og noe baby :) Syns det virka så tidlig,men godt å se her at det er flere som er i samme situasjon :)

Back
Topp